torstai 7. marraskuuta 2013

Throwback thursday

Oon alottanut tän postauksen jo miljoona kertaa tänään. Pahoittelen että postaustahti on harventunut, mutta mulla ei tunnu aika ja jaksaminen riittävän jokapäiväiseen päivittelyyn.
Nyt voin kuitenkin kertoilla mitä kaikkee tässä on tapahtunut!

Perjantai 1.11
mä söin ensimmäistä kertaa elämässäni sushia. Käytiin Kiiskin kanssa keskustorilla olevassa sushiravintolassa ja ihan suoraan sanoen niin ainakin oli eksoottista jos ei muuta. Tykkäsin niistä kasvisversioista (tai no, ne oli syötäviä) mutta ne kalajutut ei ihan iskeny... Ehkä mä lämpenen sillekki vielä joskus :D 
Siitä sitten köpöteltiin kaakaolle ja leffan kautta kotiin nukkuun. Oikeestaan mentiin meille, mutta onhan se melkein senkin koti :) 

Lauantai 2.11
Heräsin aamulla lämpimästä kainalosta. Kiiski lähti käymään kotona ja me ruvettiin äiten kanssa leipoon illan Halloween-pippaloita varten. Mä tosiaan panostin omalla tavallani ja päädyin semmoseen lihaa syövään hippiin. (olin siis näinkin radikaali. Kaali, hehe) Kuvaa tossa alla. Ilta oli oikein jees, tottakai mun sukulaiset näytti itsestään parhaat puolet (öö ei) kun näki Kiiskin ekaa kertaa. Ei sille kai pahempia traumoja jäänyt. Paitsi sokerihumalaisista lapsista jotka kahlitti meitä käsiraudoilla ties minne kaapin oviin. 
Sunnuntaina katteltiin asuntoja ja löydettiinkin monta kivaa vaihtoehtoa. En millään malttais oottaa, helmikuu, tuu jo!



Maanantai 4.11
Maanantai on maanantai, mutta mulla ja Katjalla alko autokoulu! Jo ekalla tunnilla kävi selväks että oppimista on enemmän kun liikaa ja toivon vaan jotain korkeempaa voimaa päästämään mut teoriakokeesta läpi. Löysin myös ihan mielettömän hyvää kolmioleipää! (elämän pienet ilot) 

Tiistai 5.11 
Tiistaina oli taas autokoulua, jossa keskittyminen oli omaa luokkaansa väsymyksen takia. Käytiin sitä ennen subissa Kiiskin kanssa ja uhmattiin tuulta ja sadetta kävelemällä keskustorille rautatieasemalta. Tuntu höpöltä. 

Tänään sitten näin Minnaa pitkästä aikaa. Se tutustutti mut keskustorilla olevaan kahvila Kaffilaan (joo) joka oli tosi viihtyisä paikka. Sieltä sai tosi hyvännäkösiä leipiä ja salaatteja sekä parasta kaikista- ne tekee kuumia juomia luomumaidosta jos pyytää! Join ison kaakaon ja mun vatsa oikein kehräs kun se oli tehty mulle sallittuun maitoon. Höpöteltiin pari tuntia ja tuntu tosi hyvältä purkaa sydäntä jollekulle. Sitten käytiin Sokoksella ostamassa kasvonaamiot ja Minna poikkes vielä kaupassa. Nyt oon maski naamalla tätä kirjotellu, tehnyt autokoulun tehtäviä ja suunnitellu kuntosaliohjelmaa Kiiskin kanssa. 

Postaus on "ehkä" vähän tylsä, mutta voisin kuvata videota jossain välissä, vaikka huomenna kun laittaudun Satun paardeja varten tai jotain. Mun viikonlopusta on tulossa aika hektinen, joten en lupaile postausta, mutta koitan kerätä materiaalia seuraavaa varten. IDEAT ON AINA TERVETULLEITA. Nyt te kaikki laitatte niitä mulle. Kiitos ja kuitti, nyt nukkuu---> 

Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti