maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ostoksia ja taukoja

Kaulakoru ja hiuskukka, yhteensä 8e  paikallisesta kangaskaupasta

Uus koululaukku 20e paikallisesta laukkukaupasta

Toppi Zara 9.90e

Paita, 4.90 paikallisesta kaupasta

Kameran mallinen huulirasva 3e Accessories ja korvakorut 5e Expressions

Toin murulle tommosta suklaata, ison tumman oluen ja sitten Givenchyn hajuvettä (: 

Mun alkosaldo :D Näiden lisäks viel laatikko päärynäsiideriä

! <3

Aattelin kirjoittaa mun ostoksista mitä ostin Tallinnasta. Kuten näette, kovin paljon ei mukaan tarttunut tavaraa. Tärkein kaikista eli wanhojenmekko kankaat mä esittelen sitte syksyn mittaa mekon valmistusprosessissa. Värit on kumminki oikein osuvat ja ideana mekko vaikuttaa just semmoselta mitä hainki. 
Mulla on ollu aika kusinen viikon alku, enkä haluu siitä sen enempää avautua,  ainakaa tässä postauksessa. Oon myös miettiny jonkinlaista blogitaukoa. Vaikka Little Love on mulle yks tärkeimmistä jutuista, niin silti, on tullut semmonen tunne, ettei tää ehkä kuitenkaa houkuttele mua enää nii paljo kun ennen. En oo varma.
See you soon 
My loveones
Iida<3

2 kommenttia: