perjantai 14. kesäkuuta 2013

Perjantaisurkua.


Mikä perjantai.
Mä oon kipeilly kotona, en pahasti kumminkaan.
Aamu alko milläs muulla kun vesisateella. Heitin myös mansikkasmoothiet meidän vaalealle keittiön matolle.
Totesin siinä vaiheessa, että ois kannattu jäädä vaan nukkuun, joten ryömin peittojen ja tyynyjen väliin jumittamaan MTV:tä. Murukin kävi mua onneks kattomassa <3
Mä en osaa oikein mitään tänään. Käytiin äsken kaupassa äiten ja Eemelin kanssa, sain piirrustuspaperia ja kyllä, juuri nyt se tekee mut oikein onnelliseks. Sillä H&M uusi vaatepaketti ei tehnyt. Mä odotin tosi kauan sitä shortsihaalaria jonka sieltä tilasin ja pettymys oli melko suuri. Reisistä teki tiukkaa, selästä se roikku. Mä en ees sitten kokeillut sitä toista. Huokaisin vaan syvään.

Älkää käsittäkö väärin. Kyse ei oo siitä vaatteesta, vaan siitä, että jouduin taas toteamaan että mä vaan tunnun kasvavan. Nää luonnonlait on säädelty niin väärin. Ja mua itkettää.
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti