torstai 13. kesäkuuta 2013

Maanantai, tiistai, keskiviikko...






Kesäterveisiä!

Tässä ylempänä näette tän viikon kuvasaldoa mun kauniista olemuksestani. Kaks ensimmäistä ja viimenen kuva on webbikameralla otettu (kukaanhan ei sitä muuten voi huomata ellen sano)
Oikeastaan noi järkkärikuvat on vanhempaa tavaraa, ne on otettu sunnuntaina kun värjäsin mun hiukset taas punasemmaks. Nää on vieläkin melkosen tummat, mutta nyt sen värin jo onneks erottaa ja valossa nää on oikein kivat (: Webin laadusta johtuen nää näyttää edelleen iha mustilta noissa webkamera kuvissa, mutta ei nää mustat enää ole. Oli ehkä tyhmin virhe ikinä vetää nää näin tummaks, tää punaseks värjääminen on ollut missiona varmaan maaliskuusta asti...
Saitte tosiaan eilen nauttia mun uudesta laulucoverista ja sen saama positiivinen palaute oikeesti yllätti mut. Vaikka oon musalinjalla niin en oo oikeestaan ikinä aiemmin mieltynyt mun omaan lauluääneen, mutta näköjään mun pitäs opetelle tykkäämään siitäkin... Kehitettävää on ja paljon, mutta oon silti erittäin kiitollinen palautteista! :)
Mun piti tänäänki latailla videoo, mutta ei se lataa bloggerin kautta joten voisin koittaa viikonloppuna sumplia sen tänne jotenkin. Mun kädet suorastaan syyhys kirjottamaan, joten tääkin on tervetullutta vaihtelua.

Maanantaina nautin itseäni viisaammasta seurasta eli hengailin Tuulan kanssa. Paettiin sadetta piiloon leffateatterin aulaan, höpöteltiin ja luettiin jälkeenpäin netistä että keskustassa oli tulvinut. Mä missasin tämmösenkin luonnonilmiön, mutta ehkä mua ens vuonna onnistaa. Lähettiin aikamme kuluksi bussiraidaileen ja päädyttiin mutkien kautta Lentävänniemeen. Oli hieno päätepysäkki, sen verran siitä nähtiin. :---D

Tiistaina mussuttelin Katjan kanssa. Keskustan kylmyyttä paettiin pakastekakkujen ääreen ja Katjalle. Naurukohtauksia plussakorteista ja Katjan Hello Kitty-pehmoeläimestä riitti, kylmä kesäpäivä kulu sen sängyllä möllötellen. Niin ja kakkuakin oli, sitä ei sovi unohtaa.

Eilen vietin aikaa iskällä, katottiin yhdessä leffa ( Jack Reacher!) ja tykkäilin! Oon yleensä enemmän draaman  ystäviä, mutta jotkut toimintaleffat muhun uppoo (niinku Batmanit). Suuntasin kaupunkiin myös mun paremman puoliskon kanssa. Ostettiin mansikoita, kalliilla ja ne maistukin ihan koirankakalta :( Leffaan mekin eksyttiin, nauruhermot sai kyytiä Kauhea Kankkunen 3:sessa. En oo nähny aiemmpia osia, mutta ei se haitannut, pysyin ihan hyvin kärryillä. Sitäpaitsi, Bradley Cooper on katseltavan arvoinen ;)
Tumblr
Namnam mikä mies...<3

Tänään en ookkaan tehnyt mitään. Odotan nousevaa kuumetta, sillä mun olo on kaikkea muuta kun hyvä. Too bad, huomenna pitäs olla auttamassa pikkusia tekemään valintojaan ekalle lukiovuodelle.
Peitto korviin ja buranaa nassuun!
Hyvää kesänjatkoa, vaikka tuolla ulkona onkin hervottoman kylmä...

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti