lauantai 9. helmikuuta 2013

Sleepyhead.

Eilinen meni aikalailla yli mun odotusten.
Mulla ja Katjalla oli nimittäi yhteissynttärit. Meillä, Annalassa. Porukkaa oli ihan kiitettävästi ja siltä tää kämppä aamulla näyttikin. Tyhjiä pulloja, ilmapalloja, paljon takseja, sipsejä, humalaisia halauksia, itkemistä ja nauramista, niistä koostuu aikalailla mun elämäni parhaimmat synttärit.
Jossain vaiheessa mun ajantaju katosi kokonaan, enkä tiedä yhtään millon viimesetkin porukasta nukahti.
Itse nukuin todella vähän, varmaan kolme tuntia, jos sitäkään. En tiedä.
Tiedän vaan, että mulla oli oikein mukava nukkumiskaveri (:


Tänää en ookkaan tehny mitää muuta kun siivonnu. Porukka lagitti ja lahnaili, krapula on kaveri ja pizza intohimo. Vielä pitäis jaksaa siivota lattiat, niihin kun jää sukat kummasti kiinni... Jos joku haluaa auttaa, niin otan mielelläni apuja<3

Tumblr_mhx3rj6qxd1qm94fdo1_500_large
Tumblr_m9m16stnvm1qk50wyo1_500_large
Bcqo5jmccaar_eq_large
Tumblr_mhy0w04hfb1rksj4ao1_400_large
Iida<3













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti