tiistai 1. tammikuuta 2013

Vapputyttö.

Koska mun kaveripostaukset on jääny tosi vähiin, niin ajattelin alottaa vuoden ensimmäisen postauksen semmosella (:

Tän postauksen valokeilassa mulla on Katja, mun oma vapputyttö.
Kuten varmaan tästä hemaisevasta lempinimestä voi päätellä, tapasin Katjan ekan kerran vappuna koskenrannassa. Tosin, silloin mä laitoin vaan merkille Katjan pitkät hiukset ja hymyilevän olemuksen. Mun silmissä Katja hymyili jatkuvasti.

Virallisesti Katjaan tutustuin koulussa, kun se siirty lähihoitajakoulusta HaLuun. Silloin mä muistin vapun ja sen hymyn. Ei menny kun pari minuuttia ja me jo juteltiin, jotain pintapuolista musiikista.

Tuosta kohtaamisesta on nyt puol vuotta ja Katjasta on tullut yks tärkeimmistä mun elämässä. Se tietää, miten vaikeita asioita käyn läpi ja jaksaa olla mun tukena. Katjan kanssa saa aina nauraa, sille voin kertoa kaiken ja purkaa sydäntäni. Koulupäivät suorastaan matelee jos se ei oo paikalla, enkä mä kyllä kenenkään muun kanssa ois mennyt kattoon Robin leffaa.

Katja on ihana, aurinkoinen, kaunis ja suurisydäminen ihminen. Katja sanoo asiat suoraan, " meillä kaikilla on oma kassemme"  skitsoo turhista asioista ja on vaan kaikinpuolin mielipuolinen kusiainen <3

RAKASTAN SUA HÖHLÄ JA KATOKKI ETTÄ LUET TÄN.

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti