maanantai 7. tammikuuta 2013

Knock knock

Knock knoc
Who's there?
Death.
What do you want?
You're head.

Mulla on harvoin ollut ongelmia nukkumisen kanssa. Joululoma oli sitä varten, että voisit ladata akkuja, nukkua pois univelkaa jne. Enkä mää nukkunut juuri ollenkaan. Viime yönä uni viipyi mun luona kaksi tuntia ja senkin se käytti levottomien unikuvien luomiseen.
Koulu alkoi juuri, niinkun saattoi odottaa. Jälleennäkemisen riemulla, ja heti jatkuvalla opiskelulla. Meidän koulussa vaihtui ateriantarjoajakin, joten ruoka on huomattavasti parempaa.

Tai no, niin mä kuulin.

Ja koska bilsanope anto mulle tässä kerran tahattomasti mielettömän painonpudotusvinkin, en millään malta venata juoksulenkkikelejä. Mun jalat huutaa tota metsäpolkua, ehkä mä ostan uudet lenkkarit.
Tästä tulee viel hyvä.

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti