torstai 3. tammikuuta 2013

I don´t want to be remembered as the fat girl.

Eilisillan tunnelmat jatkuu edelleen.
Mulla on nyt menny motivaatio ihan kaikkeen. Mua ei kiinnosta koulu, tai muukaan, haluaisin vaan, että kesä tulee ja saisin juosta yöt läpeensä ulkona. Haluan tuntee auringon iholla, mua ei ole luotu elämään pimeään vuodenaikaan. Vaikka mä ahdistun näistä välilomista, kesä on eri juttu. Kesän takia mä oon valmis istuun koulussa koko kevään, tietäen, että pian mä oon vapaa. Pian mä voin hengittää ja tehtävää on niin paljon, ettei mun tarvii stressata syömisistä tai muusta. Mä voin vaan mennä niinkun mun kuuluukin, mä ahdistun liikaa neljän seinän sisällä.

Mutta mun äidin tuntien, se haluaa rajottaa mun vapautta, kahlita mut neljän seinän sisään. Se ajattelee, ettei mulle tee hyvää juosta ulkona iltasin. Mun parastahan se vaan ajattelee.
Paskat.

Iida<3

1_large
Tumblr_mcm5ff9m1g1qhkormo1_400_large
Me gusta | Tumblr
Tumblr_lwkxei37ve1r8el0eo1_500_large

2 kommenttia:

  1. Ei sua kylä kukaan muista lihavana tyttönä höpsö :D

    VastaaPoista
  2. Hopefully not, oletpas ihana anonyymi :D

    VastaaPoista