keskiviikko 9. tammikuuta 2013

I'll be your storm.

Rakkaus on aihe, josta riittää puhuttavaa. Rakastaako vai eikö rakasta? Pettääkö se? Haluaako se mua oikeasti? Ja lista on loputon. Ennenkaikkea esille nostetaan kysymys Milloin on sopiva aika sanoa "Minä rakastan sinua". Vaatiiko se viikon, muutaman kuukauden vai vuoden yhdessäolon?

Mun mielestä kyse on ihmisestä, eikä oikeaa aikas ole. Toisille se on helpompaa kuin toisille, mulle kyseinen asia ei oo ikinä tuottanut ongelmia. Mä kerron mun ystävillekkin usein miten paljon niistä välitän, eikä niiden sanojen tuottaminen tunnu kovin vaikeelta.

Noilla kolmella pienellä sanalla on valtava vaikutus ihmiseen. Omakohtaisesta kokemuksesta, niitä ei aina halua edes kuulla. Voihan tää olla vaan mun mielipide, mutta toisinaan on tilanteita, jossa en olis halunnut niitä kuulla.
Mä rakastan sua, sua ja etenkin sua. Kyllä se sieltä tulee, ihan omalla painollaan.

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti