torstai 10. tammikuuta 2013

Haaste.

Luin Nooran blogista, että sain haasteen, joten ajattelin sen tässä äidinkielen kirjoituksen lomassa toteuttaa! Tehtävänä on siis vastata 11 kysymykseen, antaa se eteenpäin 11 ihmiselle ja keksiä 11 uutta kysymystä. Koska olen kuitenkin tänään väsynyt ja laiska, en siirrä haastetta kenellekkään vaan jos joku haluaa, niin copy-paste menetelmä on vapaa (:


 

1. Millainen maisema näkyy huoneesi ikkunasta?
Mun huoneen ikkunasta näkee meidän etupihan ja Emmin talon (:

2. Kuka ihminen inspiroi sinua eniten?
Mulla ei oikeastaan oo yhtä tiettyä ihmistä, vaan insipiroidun eri ihmisten luonteenpiirteistä. Vahvat ihmiset vaikuttaa muhun eniten, sillä oon itse melkoisen heikko, ainakin tunnepuolisesti.

3. Jos saisit valita kaksi ihmistä autiolle saarelle kanssasi, kenet valitsisit?
Ottaisin varmaan Emmin mukaan, koska se on ainoa joka tuntee mut paremmin kun kukaan muu ja luulen, että sen kanssa ois kaiken helpoin siellä elää. Toista ihmistä en osaa päättää D:

4. Mikä asia viehättää vastakkaisessa sukupuolessa?
Oon vähän sinisilmänen ihmisten suhteen, jonka vuoksi mun ihastumisen kohde on aina jollain tavalla mulle pahaksi :D Mutta anyway, kiinnitän ensimmäisen huomion silmiin, sillä mun mielestä ne on kaunein osa ihmisessä, ja niistä näkee aika pitkälle mitä sen päässä liikkuu. Loppujen lopuks ehkä se mihin ihastun, on taito kuunnella ja edes yrittää ymmärtää mua ja mun vammailuja. Se, että ne jaksaa olla mun tukena vaikken aina oiskaan ilonen.

5. Mitä kappaletta kuuntelit viimeksi? Miksi?
Secondhand Serenade- Fall for you, koska kappale tuo mieleen alkusyksyn ja siihen kuuluvat muistot, ja se vaan on oikein kaunis viisu (:

6. Mikä on intohimosi?
Hah, en mä tiedä mitä tähän kuuluis vastata, mutta sanotaan että kengät.

7. Lempi tv-mainos?
No jaa... En oikein kattele mainoksia sillä silmällä mikä niistä ois kiinnostava :D Ei mulla sitten taida olla lempparimainosta, ei ainakaan tuu yhtään mieleen.

8. Kuka saa sinut nauramaan?
Kun mä en oo näkyvästi surullinen, mut on ihan äärettömän helppo saada nauramaan. Voisin vaikka vannoa että jokainen kohtaamani ihminen pystyy siihen :D

9. Mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
Mulla ei suoraansanottuna ole suunnitelmaa, mulla on vaan haaveita. Jos mä saisin valita, niin muuttaisin ulkomaille (sitä varten luen ranskaa<3) ja perustaisin siellä sitten aikanani perheen. Mä haluaisin jonkun ihmisläheisein/luovan ammatin, oon haaveillu mm. kirjailijan, toimittajan ja psykologin urasta tässä viimeisen kolmen vuoden sisään. Lapsia mä haluan ehdottomasti!

10. Ikuisesti yksi vuodenaika, mikä?
Kesä ja vaan ainoastaan siksi, että oon ikuinen palelija enkä tykkää kylmyydestä. Tai lumesta. Tai ylipäänsä mistään muusta kun kesästä :D

11. Miten juhlit syntymäpäivääsi?
Tiedossa on pirskeet,(toisaalta, kolme viikkoo etuajassa)  mikä on harvinaista, sillä oon syntyny karkauspäivänä ja koska mun synttärit on aina hiihtolomalla ( jopa sillon joka neljäs vuosi) niin en yleensä oo niitä pahemmin voinu juhlistaa.
 
 
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti