torstai 13. joulukuuta 2012

Pyyhekumilla pyyhitään virheitä, niin mulle sanottiin.

Mä ostin tänään suklaata ja söin sitä. Mä laskin siitä kalorit. Ja mä söin silti. Nyt mua kaduttaa, enkä uskalla syödä enää mitään. Mun tekee mieli puuroa (yhä) ja mun päätä särkee. Mutta en mää voi syödä enää tänään. Mun on pakko vähentää painoa, mun on pakko.
Ihan kohta on joulu. Mä joudun syömään, kaikkien eessä, ihan kun en ois ennen ruokaa nähnykkään. Mummi tekee maidotonta perunalaatikkoa, pullia ja kakkuja, ihan vaan, että määkin voisin syödä. Mua vahditaan kaiken aikaa, mitä mä teen.

Mä oon äiti niin pahoillani, etten mää voi olla semmonen tytär, jonka sä ansaitset.
Mä oon iskä pahoillani, että mää valehtelen mun hyvinvoinnista.
Mä oon pahoillani, ettei mulla oo oikeesti ruokahalua.

Mun on pakko ostaa vaaka, mun on pakko olla laiha.
A9lb4thcqaegbag_large
426330_288010781313412_69656576_n_large
Iida<3


2 kommenttia:

  1. Kultaseni, Iida. Kai tiedät, että olet hyvin kaunis? Kai tiedät, että olet täydellinen juuri tuollaisena? Kai tiedä, ettei ole olemassa oikeata painoa. :) Sen lisäksi syömättä jättäminen vaan pahentaa tilannetta. Se laittaa sun kehon toimimaan säästöliekillä ja sitten lopulta kun syöt niin lihot isommaksi mitä olitkaan ja masennut lisää. Toisin sanottuna jos jatkat tolla linjalla, joudut olemaan syömättä lopun ikääs ja lopulta kuolet aliravitsemukseen. Näin suoraan sanottuna. Mä nään, että sä käyt läpi jotain todella vaikeeta, mutta mikään ongelma ei ole ylitsepääsemätön! Sä oot ihan mieletön nainen ja kun vaan lakkaat piittaamasta muiden mielipiteistä tuut oleen paljon onnellisempi. AINA tulee oleen joku mäntti, joka keksii jotain huomautettavaa sun ulkonäöstä, ihan sama kuinka kaunis oot. Klisee, mutta totuus on, että kauneus on katsojan silmässä. Mieti asiaa vaikka niin, että vaaditko sä joltain ihmiseltä täydellistä ulkonäköä? Suurinosa ihmisistä ei vaadi. Eikä siispä vaadi sultakaan.
    On helppo sitten perustella, että ei pysty eikä osaa olla enää muuta kun on alottanu ton syömisongelmakierteen. Totuus on, että me ollaan kaikki samalla lailla varustettuja ja kaikissa meissä on voimaa :) Jos sulla on ollut tahdonvoimaa olla syömättä, sulla on tahdonvoimaa myös päästä ulos tosta jos vaan haluat niin. Oot mulle todella rakas ihminen ja rukoilen sun puolesta! Haluan, että saat asias kuntoon ja toivon, että se psykologilla käynti auttaa sua. Tsemppiä ja haleja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta oli ihana lukee tota sun tekstiäs ja mä arvostan noita sanoja. Mä yritän parhaani, säkin olet mulle rakas <3

      Poista