keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Edistysaskelia.

Noniin, sainpas sitä tekstiä taas aikaseksi, anteeksi tää hiljaiselo taas tässä alkuviikosta.
Mulla on taas aikalailla todella jaksamaton fiilis. Osittain epäilen sen johtuvan noista e-pillereistä, mitä mulle määrättiin, jatkuvasti paha olo, väsyttää vaikka nukkuisin 10h putkeen ja mielialavaihtelut on ihan omaa luokkaansa. Tänään sain jonkun mielihyvän puurosta, mun on koko päivän tehnyt mieli kaurapuuroa. Mikä on outoa, koska en oo ikinä juurikaan siitä tykänny.
Tai sitten tääkin johtuu mun muista ongelmista.

Muuten kyllä, ja yllättävääkin, mulle kuuluu ihan hyvää. Fysiikan koe nyt meni vähä perseelleen tänään, mutta kyllä se siitä, ens vuonna kurssi uusiks jos ei muuta. En mä jaksa oikein stressata siitä. Ehkä tää tokavika viikko on jotenki vaikuttanu, koska en jaksa kauheesti stressata mistään. Tai sitte noi mun pillerit on ihan omaa luokkaansa. Oon myös jotenkuten oppinut tietynlaista itsehillintää, vaikka mulla on jatkuvasti oksennus kurkussa, en anna sen tulla ulos, ainakaan niin usein kun ennen. Askel on ehkä pieni, mutta toivottavasti riittävä.
Ehkä tääkin on vaan aivojen luoma harhakuva, sillä huomenna on taas ihan uus päivä, joka voi viedä jalat alta.

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti