sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Mullako ihmisarvo?

Voisin nukkua muutaman vuoden eteenpäin. Käpertyä talviunille, kuin karhu, mutta nukkuisin vaan vähän pidempään. Mä en tarvitse ruokaa, mä tarvitsen unta. Unissa eläminen on paljon helpompaa, kuin todellisen maailman kohtaaminen.
Salaa musta tuntuu, että multa odotetaan täydellisyyttä. Virheettömyyttä ja oikeita ratkaisuja. Musta tuntuu, ettei mulla ole varaa mokata, vaan mun pitäis olla täydellinen. Virheetön olio, vailla ihmisarvoa.¨
Mä ikävöin menneisyyttä enemmän, kuin uskoinkaan. Mä ikävöin kesää, silloin mä olin onnellinen. Tiedän tehneeni väärin ja mokanneeni, mutta mä olen pyytänyt anteeksi. Mä en vaan voi antaa itselleni anteeksi. Mä pelottelen itseäni jatkuvasti. En saa unta ja stressaannun. Tiedän, että tähän ikään kuuluu omat vaikeutensa, mutta mä voisin kyllä elää ilmankin. Mua pelottaa niin paljon, että mä jään yksin.

Musta vaan tuntuu, etten mä riitä ja etten ole tarpeeksi hyvä. Ettei mulla ole ihmisarvoa.
Iida<3
481418_431470556918295_1002612075_n_large

4 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=7kwM_AXWnNw

    VastaaPoista
  2. Kukaan meistä ei oo täydellinen, eikä kukaan oleta sun olevan virheetön. Ne ns. "virheet" on osa meidän jokaisen persoonallisuutta ja tekee meistä jotenkin... rakastettavia. x) Esimerkkinä ne piirteet tekee susta niin kauniin, ihanan, omalaatuisen, helposti samaistuttavan, oman itsensä Iidan. Itsehän ihailen sua salaa. :) Good is better than perfect, luota siihen, pls :3

    VastaaPoista
  3. Nyt mua alkoi kiinnostaa kuka siel anonyymisti kirjoittelee : 3 Saa ilmoittautua! Ja kiitos kovasti kauniista sanoista, yritän tässä rämpiä eteenpäin ja näin valovoimaiset lukijat auttaa mua kyllä jaksamaan!

    VastaaPoista