keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Mallikansio.

Kuva on otettu vappuna (jos joku ei viel huomannu :D) ja kuvaajana toimi Pyry! : 3



Ajattelin kasvattaa itelleni viikset.


Kuva on otettu Emmillä, mikä selittääkin jo tarpeeks.

Mulla on kerrassaan mielettömän hurmaavat otsarypyt.
Tällä kuvalla osallistuin " Vuoden Luontokuva" - kilpailuun.

Emmi saa mun kauneimmat piirteet esiin, kuten tän mielettömän flirtin Herra Koivun kanssa.

Emmin ottama tääkin, mitä mä just sanoin...

Oon aina halunnu tietää, miltä tuntuis olla rusina. Joten siis...

Tässä Iida 4.v haluaa karkkia.

Olin iha sika hilpeällä tuulella vaikka näytän siltä, että mulla on heinänuha.

Mun versio pedobear-ilmiöstä.

Yksi vakavan angstinen kuva tuo vähä katu-uskottavuutta.

Olin sporttinen ja sidoin hiukset saparoille. 

Muokkauksen ansiosta ei huomaa, että olin tuhannenpäissäni.


Heipsun ihanat!
Koska mulla on armoton joulustressi päällä, niin ajattelin koota tämmösen näköaisteja hivelevän kokonaisuuden tässä vuoden mittaa otetuista omakuvista. Oon sitä mieltä, että tällä katalogilla pääsis varmaan huippumalliksi.. Eiku.

Oikeastaan, jos totta puhutaan, niin mä halusin kerrankin repäistä ja lisätä tämmösiä "ei niin edustavia" kuvia tänne. Sitäpaitsi, halusin todistaa että mustakin saa huonoja kuvia. Pirusti.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Katon näitä kuvia ja ajattelen:"Siinä on järkyttävän kaunis tyttö!" Olet upea ilmestys, ja musta on kurjaa että sulla on huolta syömisistäsi tai ulkonäöstäsi muutenkaan.
    Toki ymmärrän ja tiedän sen, että niille kaikille ajatuksille ei lopullista syytä välttämättä löydä. Sun ei vaan tarvitsisi mietiskellä noita asioita, ja tuun surulliseksi, kun tiedän että sulla on huono olla:( Kauhee tunnepurkaus päällä, mutta oon vaan miettinyt! Voimia sulle hirveän paljon ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Kiitos ihan hirveesti noista kauniista sanoista, oon tosi otettu (: En tiedä, kuka ruudun toisella puolella kommentoi, mutta oon varma, että oot itekkin todella kaunis. <3 Voimat otettu vastaan, kyllä tästä viel selvitään :")

      Poista