sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Toivepostauksena toiveet.

Heijsån (:

Koska on sunnuntaiaamu ja tylsyys painaa toistaiseksi päälle, niin mä ajattelin tulla kirjotteleen toivepostausta. (: Lyhyesti kerrottuna, mun perjantai kului Tuulalla, meitä jäi mun lisäks yöks Rasmus, Miro ja Eino, nukuttiin sitten samassa siskonpedissä kylkikyljessä ja unen laadun todisti tää viime yönä nukuttu 11h. :D Eilisilta vietettiiinkin mummilla mun serkkujen kera ja siitä lisään kuvia ainaki facebookkiin, ja varmaan sitten tännekkin illemmalla!
Eli, toivepostauksena oli anonyymi, joka toivoi postausta unelma asioista esim. unelmahiukset, unelmakengät jne. Ajattelin tän toteuttaa sitten weheartit.comin kuvilla ja parilla lauseella jokaisesta. Vuorossa siis kahdeksan unelmaa.

Unelmahiukset.
Tumblr_mcy72civ9m1reqkvpo1_500_large
Löysin täydellisen kuvan mun unelmienhiuksista! Toi väri vois olla tummempi, mutta haluisin siis kuvanmukaisesti pitkät, laineelliset hiukset. Valitettavasti toi projekti saattaa kestää viel miljoona vuotta, mutta aina saa haaveilla... :D

Unelmakengät. 
Tumblr_mc3br30xxv1riao04o1_500_large
Jos joku ei vielä tiedä, niin rakastan kenkiä ihan yli kaiken :D  Korolliset kengät etenkin on vieny mun sydämen, mutta kuten sanottu, arkisin mut tavoittaa maihareista ja kesällä tennarit/ballerinat on kovassa käytössä.

Unelmakaupunki. 
Tumblr_maaviajo891r937ipo1_500_large
Kuten varmaan huomattu, niin Pariisi & Ranska on vienyt mun sydämen 6.vuotta sitten. Viva la France!
<3

Unelma-asunto.

Tumblr_mbrg2efbiw1r9m6hho1_500_large
Koska oon semmonen iänikuinen prinsessa, haluisin asua mahdollisimman ylellisen hienosti yms. muuta :D Suuret kaupungit on mun juttu, joten tää kuva ois aivan täydellinen.
Tumblr_m878a8wcpk1r18rg0o1_400_large
Mutta toisaalta, en panis tämmöistäkään asumusta pahitteeksi. Unelmia saa olla, sillä epäilen vahvasti ettei kumpikaan näistä tuu tällä maailman taloustilanteella toteutumaan.

Unelmakroppa.
557751_427106504015418_1685894488_n_large
Kuullostaapa turhamaiselta, mutta oikeesti, haluisin näyttää tältä, ainakin tästä osaa vartaloa. Tatuoinnit on intohimo, ja luultavasti, kun sellaisen aikanaan hankin, niin vapaata kroppatilaa jää aika vähän... :D

Unelmatyö. 

En löytänyt kun tämmöisen kirjan kuvan, mutta siis haluaisin lapsipsykologiksi. Torey Hayden, kirjan kirjoittaja, on itse psykologikoulutteinen erityisopettaja joka kirjoittaa kirjoja lapsista, joiden kanssa on työskennellyt ja joilla kaikilla on aina ongelmien takana jotain suurta joka selviää kirjan lopulla. Ite tykkään lukea näitä kirjoja, ja mun päämäärä on joskus olla samanlainen.

Unelmahääpuku. 
Tumblr_mcy0e5r8mv1rkqyxso1_500_large
Mun oli pakko laittaa tää kohta, koska oon aina halunnu naimisiin, semmoset kunnon prinsessahäät :D Mä tiedän jo millasen hääpuvun haluan, ainakin tällähetkellä, mutta sellaista kuvaa ei mistään löydy, mutta tää osuu sinnepäin semi lähelle.

Unelmamies. 
574561_10151184881521095_1603201676_n_large
Ei tarvii ees perustella, oonko mä vaativa...? En..............

Semmosta, eli siis tää oli toivepostaus, toivottavasti tyydytti (: Sunnuntainjatkoja!<3

Iida<3

2 kommenttia: