torstai 18. lokakuuta 2012

Mä rakastan teitä.

Ihanuuteni <3

Mun unirytmi on ihan kiinni koulussa... Menin eilen nukkumaan vasta puolenyön jälkeen ja aamulla kahdeksalta olin jo pirtee kun pieni peipponen. Siitä asti oon vaan lagannu, kattonu leffoi, kuunnellu musiikkia ja miettiny erinäisiä asioita. Onneks Laura tulee tänne tänään! En kyllä yhtään tiedä millon sen juna on Tampereella, mutta eiköhän se mua infoa. Mulla on ollut ihan kauhea ikävä sitä <3

Huomenna tosiaan odottaa Nyrckesin keikka siel Varjobaarissa, sinne siis käy tieni.
Koska mulla on tylsää niin ajattelin jakaa muutaman biisin uudelta artistilöydöltä jonka tein tänään. Oon aivan sulaa vahaa ton miehen äänelle ja ulkonäölle!

Oon ehkä "hieman" myöhässä ton herran suhteen, mutta ei voi mitään, nyt nautin täysillä!
Postausta tulee varmaan vasta viikonloppuna uudestaan, en kauheesti ala kuluttaan aikaani koneella kun Laura kerta tänne tulee. Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Oho :O oot löytäny ihan hyvän artistin :) ääni on hyvä ja ulkonäkökin ihan kiva :) mutta uskon että tiedät kumminkin kuka artisti saa mulle saman tunteen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu enköhän mää tiedä ;D Tykkään kyllä tästä löydöstä ^^

      Poista