keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Syvällisiä ajatuksia tulevasta

Voisin tehdä Ruususet ja nukkua vaan seuraavat sata vuotta...

Oon vaan niinku kävelevä "ei mikään". En osaa sanoo miltä musta tuntuu, oonko iloinen vai surullinen, onko nälkä vai eikö oo nälkä.
Oon vaan haamu, vaellan paikasta toiseen, päivästä toiseen vailla visioo tai päämäärää.
Mä en tiedä mitä mä haluun tältä elämältä. Mitä kursseja mun pitäs ottaa jatkoa silmällä pitäen, mitä mää kirjottaisin YO-kirjotuksissa, mitä mä haluan.

Kuinka voi olettaa että selviydyn tosta, kun en ees tiedä haluunko appelsiinia vai päärynää, en tiedä haluunko vaaleenpunasta vai mustaa. Miten voin päättää mun loppuelämästä nyt.
Mä menin lukioon että saisin aikaa miettiä. Mutta jo nyt, meitä kehotetaan miettimään mitä me halutaan lukion jälkeen.
Oon hidas, jälkeenjäänyt, en vaan ehdi mukaan tohon ajatteluun. Tarviin enemmän aikaa.
Tarviin enemmän unta.

Voisin vaan jäädä nukkuun, eikä se haittais mitään.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Ei kannata vielä lukion ykkösellä ottaa stressiä jatko-opinnoista! Kannattaa keskittyä niiden pakollisten kurssien käymiseen :-) Onneksi lukion voi käydä nelivuotisenakin, jos suunnitelmat ehtii muuttua opiskeluaikana. Itse olen tällä hetkellä abi, ja olin yhtä hukassa ykkösellä kuin sinäkin, mutta kyllä ne asiat tuppaa selkiytymään. :) Lukiovuodet on oikeesti elämän parasta aikaa, kannattaa vielä tossa vaiheessa vlita niitä sen mukaan mikä kiinnostaa. Helposti huomaa yhdenkin kurssin jälkeen mikä on sun juttu ja mikä ei. Tulevaisuutta ehtii stressata siinä yo-kirjoitusten kynnykselläkin ;) Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Ja juu voi asia olla noinkin, sitä vaan tuputetaan nyt jo Opon kursseilla eteen, niin on se hankalaa jättää kaikki omaan arvoonsa. Kiitoksia silti kannustavista sanoista, näitä on aina mukava lukea! : 3

      Poista