perjantai 7. syyskuuta 2012

Perrrrjantai fiiliksiä

Heips :)

Huomasin äsken, etten ollut kirjotellu eilen. No mutta, ei mulla ois mitään kertomista ollukkaa. Olin kotona eilisen, koska aamulla herätessä mun olo oli niin huono, että ajattelin pyörtyväni heti kun nousen ylös. Illalla mun olo parani huomattavasti, kiitos päikkäreiden ja Buranan.

Tänään oon Emmin kanssa. Ihana nähä sitä murua pitkästä aikaa <3 Se on hassua kuinka viel viime vuonna nähtiin melkein joka päivä, mutta nyt kun oon lukiossa ja Emmilläki niitä uusia kavereita riparin myötä, saatetaan nähä enää kerran-pari viikossa. Kamera kulkee mukana tän päivän, saatetaan piipahtaa kaupungissa, jos näkyy tuttuja yms. (:

Huomisista suunnitelmista ei oo ihan viel selkoa. Lähden nyt kouluun, tää oli vaan tämmönen pikainen kuulumisten vaihdos. Kirjottelen illalla toivottavasti lisää kuvien kera!

Love
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti