tiistai 21. elokuuta 2012

Love of my heart.

Heij :)
Koska multa kyseltiin jo postausta tälle päivälle niin tulinpas tänne höpötteleen :)
Mulla ei oikeesti oo mitään asiaa tai sanottavaa, ennalta mietittyä tai suunniteltua, tulin vaan vetään improvisaatio keskustelua tänne ittekseni :--D

Blogin nimihän on Little Love ja tarkotus on jakaa elämän pieniä iloja ja rakkauksia teidän kesken. Mutta nyt haluisinkin kuulla teiltä, että millanen on unelmamies/nainen? Kuullostaa ihan sairaan kliseeltä kysymykseltä, mutta jos pienten rakkauksien sijaan keskityttäs nyt vähä isompiin? :)

Eli siis kommentilla tai/ja facebookkissa voisin vastauksia kerätä, ulkonäöllisiä ja luonteellisia seikkoja. Ihmiset on yksilöitä, joten varmasti kaikilla on omia mielipiteitä!

Jos puhutaan mun unelmamiehestä niin....
Mä oon oikeestaan löytänyt sellasen. Sitä ei vaan periaattees oo olemassa. Kaikki jätkät joita oon tavannu elämäni aikana on osittain täydellisiä. Niissä kaikissa on piirteitä joita mieluusti yhdistäisin yhdeksi :D
Joo.
Eli jos listataan ensin ulkoisia seikkoja, niin niissä mulla ei kauheesti oo kriteereitä. Tottakai jokainen tyttö haluu itelleen "Hyvännäköisen, kuuman ja atleettisen" hurmurin kainaloon, mutta en mää oikeen lämpene semmoselle perus sixpack-äijälle :D En väitä, etteikö niiden kattelusta tulis hiki, mutta silti, ei sellanen oo mua varten. Mulle tulis aivan kauheet ulkonäköpaineet. Mulle riittää että huolehtii ihostaan, ainakin yrittää sen tehdä ja pesee hampaat. Aina ekana ulkonäössä kiinnitän huomiota silmiin. Musta silmät on ihmisen kaunein osa ja tykkään kattoo ihmisiä silmiin. (:

Luonteessakaan mulla ei niin kauheita vaatimuksia oo. Kunhan on oma ittensä, eikä esitä olevansa mitään muuta. Lämepenen eniten jos mua kuunnellaan ja osotetaan että ollaan kiinostuneita mun jutuista. Vaikkei ne ehkä älykkyystasoltaan aina pilviin asti yllä, mutta silti. Henkevät keskustelut on parasta mitä on. Se, että joku vaan pysähtyis kuunteleen mua, eikä keskittyis johonkin muuhun samalla tai koittais tunkee jotain asiaankuulumatonta väliin, se ois ehkä se juttu.
Sehän on stereotypia että pahat pojat vetoaa naisiin? No niin on ikävä kyllä munkin tapauksessa. :D Maailmassa on miljoonia suloisia, helliä ja kohteliaita poikia, mutta mun kiinnostus ei riitä. Jos poika pitää mua vähä varpaillaan, niin se on se juttu. Asia on erikseen, kun ollaan yhdessä, sillon haluun ns. täydellisen omistusoikeuden eli ei muita säätöjä tai mitään, kyllä te tiedätte :D Mun lukijat on fiksua porukkaa!
Säädettiin sitten alustavasti tai suhteessa, molemminpuolinen luottamus ja rehellisyys on tärkeetä. En haluu joutuu selitteleen mun kaikkia menoja kellonajan tarkkuudella kellekkään, enkä oo mustasukkanen aiheetta. Mun mielestä saa ja pitääkin hengata joskus erikseen, kaverien kanssa tai jotain, eikä sillä oo mitään merkitystä onko kaveriporukassa mukana tyttöjä ja poikia :D

Tiedän, että me 90-luvun lapset ollaan tarpeeks fiksuja tajutaksemme ton, mutta sanoinpahan vaan ;)

Koska oon luonteeltani hyvin pitkälti melko romanttinen persoona, niin pelkkä hyvän yön tekstarikin saa mut ihan sulaan. Se ei tarkota, että se riittäis sillä tavalla, että se ois ainoo romanttinen juttu " Joo laitoin sulle nyt taas tekstarin öitä <3"
Ei. Mutta, sekin on jo toooosi iso juttu, varsinkin jos tiedän että henkilö on kiinnostunu ja tunne on molemminpuolinen. Yhteenvedoksena mun unelmamies on oma itsensä, kohtuullisella ulkonäöllä, kuuntelutaidolla ja pikku romantiikalla höystettynä!

Tulipas liibalaaba postaus taas vaihteeks... :D Lörpöttelin varmaan taas aivan aiheen vierestä, mää syytän yhä edelleen väsymystä ja koulua!
See u soon my lovers <3
Iida<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti