sunnuntai 5. elokuuta 2012

FA- Forever Alone bileet.

Heipsun :)¨
Joo, kuten otsikko antaa ymmärtää oon viettänyt tän sunnuntain ihan vaan kotosalla.
En oo oikeesti tehny mitään, kuten edellisessä postauksessa sanoin, kokeilin sitä auringonottoo huonoin tuloksin...
Lisään nyt muutaman kuvan jonka otin tänään ;)
Sain äiteltä tämmösen kahden CD:n levyn jota oon luukuttanu tänään. Toimi mun FA-partyjen tanssimusana ;)

Minä ja suuri sydämeni (Ikean Sydän tyyny...) 

Mun koululaukku <3 Vähä massiivisempi mitä hain, mutta tämmönen varastosta löyty. Tilava ja tosi muikee :)

Laukun sisällä oli tämmönen, oikein passelin kokoinen ja kätevä pikkulaukku :) Kaks unelmaa kerralla, enkä maksanu mitään!
Joo :D Eipä mulla sillee muuta, meen jatkaa biletystäni. (tanssin huoneessani villisti yksin)
Iida<3

2 kommenttia: