keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Kuulumisia osassa miljoona

Mun postaustahti on aivan olematon nykyään. Ja kliseistä ehkä, syytän yksinomaan töitä. Kun joka aamu heräät neljältä töihin, niin iltapäivisin kotiin tullessa päällimäisenä mun mielessä ei ole blogi- vaan ruoka ja nukkuminen, sekä pieni turhautuminen menetettyä kesää kohtaan. Selkälihakset osoittaa mieltään harva se ilta, mutta toistaseks oon pärjänny ihan hyvin pieniä hermoromahduksia lukuunottamatta.

Onneks suunnitteilla on vaikka ja mitä, työ helpottaa huomattavasti kun on paljon mitä odottaa. Tiedän silti, ettei maanantain romahdus jää ainoaksi hermoitkuksi vaikka työpäivät ens viikolla muuttuvat ja helpottuvat. Perjantaina esimerkiksi luvassa tyttöjeniltaa Katjan seurassa (ehkä vähä hillitymmin kun viimeks..) Sinkkuelämää, hiustenvärjäilyä ja ruokaa- täydellinen rentoutuminen.

Loppuun vielä sekalaisia kuvia ajalta toukokuu-kesäkuu. Mä aion nyt mennä peiton alle tuijottaan telkkarista jotain hömppää jolla saa ajatukset pois töistä. Edes hetkeksi.


Mun ihana punanen leivänpaahdin:3

Mun vauva<3





Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti