maanantai 23. joulukuuta 2013

My year 2013



MY YEAR 2013 


Ajattelin tehdä nyt tämmösen kuvallisen MY YEAR- postauksen. Teen sen tässä vaiheessa, koska en tiiä kuinka ahkeraan tuun lomalla päivitteleen. Pitäkää hassuset hyvä joulu, katotaan jos keksin joululomalla jotain spesiaalipostausta (--: Jouluaatosta tuun laitteleen kuvia kyllä sitten jälkeenpäin.


Joulukuu 2012



Tammikuu 2013


 Helmikuu 2013


Maaliskuu 2013





 Kesäkuu 2013













Heinäkuu 2013











Elokuu 2013



 Syyskuu 2013


 
Joulukuu 2013


Mun vuoteen on mahtunut paljon iloa, surua, itkua, naurua, suuria tunteita, epäonnistumisia ja uusia suhteita. Mä oon kiitollinen joka hetkestä, vähemmän hyvistäkin. Mä rakastan jokaista joka on ollut jakamassa ne mun kanssa.
Hyvää joulua ja tehdään tulevasta vuodesta vielä parempi.

Iida<3

En tiiä, aattelin vaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti