lauantai 6. heinäkuuta 2013

Ei otsikkoa

On taas vierähtänyt tovi, enkä oo kirjotellut. Syitä ei oikeastaan edes ole, ei oo vaan ollut mitään kerrottavaa.  Heinäkuu on toistaseks tuottanu mulle hienoisen pettymyksen epävakailla säillä. Välillä ukkostaa ja sataa, hetken päästä paistaa, on kylmä ja yhtäkkiä hiostavan lämmin. Oon nukkunut huonosti, päivisinkin nukahdellut päänsäryn siivittämänä ja illat pyörinyt valveilla.
Tiistaina tapasin rakkainta, käväsin kirjastossa ja odottelin sen töistä pääsyä. Ostettiin mansikoita ja ilta istuttiin Näsinkalliolla. Musta tuntuu tosi hyvältä.

Keskiviikkona pyörähdin Olkahisissa Tuulan ja Laurin seurana. Telkkarin tuijotusta, kärrynpyöriä ja frisbeen heittoa unohtamatta, mulla oli mielettömän hauskaa. Skopailtiin huoltoasemalle öljyn hakuun ja tankattiinkin samalla, ennenkuin huristelin kotiin. Kotona päälle iski taas suunnaton raivo, huomasin jälleen saavani pettyä äitiin, vaikka luulin, että asiat on sovittu. Odottelin yhteen asti sen kotiinpaluuta, kunnes nukahdin.
Torstain vietin kahvilassa ja kaupoilla kera Roopen. Oon ikävöinyt sitä miestä niin paljon, etten sanotuksi saa. Ehdottomasti yks mun parhaimmista ystävistä!

Eilen sain taas käpertyä kainaloon. Yks ihana tuli töistä meille vaikka oli varmasti ihan rättipoikki. Katottiin Titanic, äite leipo meille pizzaa ja köllittiin vaan. Koti-iltaa parhaimmillaan. Saattelin sen bussipysäkille kymmenen maissa, vaikka oisin mieluusti pitänyt sen yön yli.
Tänään käytiin torilla ostamassa mansikoita. Kotona leivoin pellillisen suklaa-vanilija-manteli muffinseja. Ilta kulu vauhdilla naapurin pikkusta leikittämällä. Nyt sattuu jalkoihin, mutta tuntuu hyvältä. Sain mä rahaakin, vaikka sitä ilmaseksikin tekisin.
Aamulla skopaillaan iskälle, sillä kun oli maanantaina synttärit. Mulla on ollut sitä kauhea ikävä.

Lauantainjatkoja. Palaillaan.

Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti