maanantai 1. heinäkuuta 2013

62 päivää sitten


Mää, parempi puoliskoni ja tietty mun törkeen upeet poseeraukset. 

Se laitto mun hiussia.. 

Tässäkin...

Mun uus perheenjäsen, joka nimettiin Kuutiksi <3


<3 


Photobomb.





Jooh. Meille tuli eilen kaks kuukautta täyteen. Sen kunniaks sain silmiä vetistävän kirjeen ja ton ehkä maailman suloisimman pehmoleluvalaan. Koska mulla on outo pakkomielle nimetä mun pehmolelueläimet ja kaikenlisäks vielä eri eläimen nimellä, niin tuo valas kastettiin Kuutiksi. Pari kuvaa napsittiin myös, mutta otokset ei ehkä ollu yhtä silmiä hiveleviä kun edellispäivänä.
Musta tuntuu, että tohon mieheen on kiteytynyt se kaikki mitä mä oon aina halunnu. En vois toivoo enempää. Tämmöst siirappilässytystä joudutte nyt kuunteleen, valitan :--D
Eihän kaks kuukautta oo aika eikä mikään, mutta kuluneen 62 päivän aikana ollaan koettu nii paljon erilaisia tunteita, hyviä ja pahoja, kovin voimakkaita kumminkin. Enkä vois onnellisempi olla. 62 päivää sitten mä sain omakseni jotain, mitä en ikinä uskonut saavani.

Mä rakastan sua.

Iida<3

Ps. Tänään näin pitkästä aikaa Jania, ja oli kyllä ihan huippua!:) Mun terapia päätettiin lopettaa, joten toistaseks oon erittäin omillani. Onnellinen, mutta epävakaa.

2 kommenttia:

  1. Mä en vois toivoo enempää onnee teille söpöläisille♥ t. blogin anonyymi lukija:)

    VastaaPoista