perjantai 21. kesäkuuta 2013

Juhannusjuttuja

HYVÄÄ JUSSIA! :)

Tosiaan, keskiviikolta ei tullutkaan mitään kuva/video materiaalia, jätin kameran kotiin jostain syystä enkä sitten sitä mukana enää yön pikkutunteina ois viittiny kantaakaan. Oltiin tosiaan Emmillä yötä, katottii alkuillasta jonkinsortin kauhuleffa, joka oli kyllä kummankin mielessä enemmänkin outo kun pelottava. Puolenyön aikaan päätettiin lähtee vähän käveleen ja päädyttiinkin tohon lähirantaan hengaileen ties keiden kanssa. Kotimatkalla oltiin puol neljän aikaa. Jalat oli ihan tunnottomat kylmästä ja kyllä me sit nukahdettiinkin nopeesti kun päästiin lämpöseen.

Eilen Minna ja muru oli täällä syömässä. Olin jo etukäteen varotellu äitee ja Minnaa, että pitää käyttäytyä kiltisti (ne kun on vähä rivoja suustaan) ja hyvinhän likat osas! Sillon kun ei syöty (tai juotu) niin maattiin Kiiskin kanssa mun sängyllä pelaillen Logo Quiz- pelejä. Tosi romanttista parisuhdeaikaa, tiedän :----D
Se oli kumminkin hyvin viihdyttävää, ja oikean ihmisen kanssa tommonenkin voi olla parasta ajanvietettä.

Mun juhannus kuluu kotona. Äite ja Eemeli pakkas tavaransa ja Kimin autoon hurauttaen mökille Teiskoon koko juhannukseks. Mä saan nauttia tänä iltana Tuulan, Karon ja ehkä Ennan seurasta. Ehkä parasta nähdä niitä kaikkia pitkästä aikaa! <3 Tänä iltana ei nukuta.
Huomenna muru tulee taas meille pitään mulle seuraa. Omissa korvissa mun juhannus ei kuullosta ollenkaan pahalta. Mä en oo oikeen ollut koskaan mökkijuhannus- tyyppiä, pitkä viikonloppu korvessa ei ihan houkuttele... Onneks sain luottamusta olla kotona tän viikonlopun. (:

Nyt meen valmisteleen paikkoja (ja itseäni) kirjottelen huomenna tai sunnuntaina.
Olkaa kiltisti, älkää hukkuko.
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti