torstai 30. toukokuuta 2013

Kesäjuttui ja muuta.

Makean suloista elämää, miten muuten mun tilannetta vois tällähetkellä kuvata?
Suoriuduin koeviikosta odotettua loistavammin - lukematta yhteenkään kokeeseen. Sain uskonnosta peräti 10 ja muut numerot liikku 6, 7 & 8 tienoilla. Oon enemmän kun ylpee ittestäni, kannattaa jättää lukematta kokeisiin useemminkin ;D

Tänään en mennyt kouluun, tai no koulun tapahtumaan HaLufestiin. Hissan tutkielma  verotti mun päiväohjelman, samoin parin tunnin lapsenvahtisessio- joka sekin peruuntui viime hetkellä. Heräsin kuitenkin aamulla jo 6.00 ja puoli tuntia myöhemmin istuin pyöränselässä ja poljin kohti Kangasalaa. Aamuaurinko ei onneks lämmittänyt vielä täydellä teholla, mutta kyllä parinkymmenen kilometrin lenkillä hien pintaan sai. Toissapäivänä tilasin uusia vaatteitakin netistä ja eilen vietin laatuaikaa kaupungilla yhden ihanan apinan kanssa <3 Tuli muuten kuukausi tänään, oioi! 
Sain tänään soiton mun tulevalta terapeutilta ja mulla alkaa hoitojakso 11.6 Vaikka tällähetkellä mun olo ei oo yhtään huono, eikä ekana ajatuksena tulis mieleen mennä terapiaan, tiedän, että nyt jos millon on oikea aika. Yksinkertaisesti siksi, että syksyllä ja talvella mun vointi saattaa romahtaa ihan yhtäkkiä, ja sillon mä oon pulassa. Nyt mä oon vahvimmillani, kun oon ollu viimeseen vuoteen, joten nyt on myös aika tehdä muutoksia, jos niistä haluaa pysyviä. Kuullostan fiksummalta mitä oonkaan :DD

Mun kesälomasuunnitelmat on vielä jokseenkin tosi auki, mistä mä pidän. Mulla on tiedossa vaan reissu Tallinnaan (vähä viinaa juuh) ja Kirkkareille (Yhen raavaan seksipedon kanssa, Emmi<3) ja jotain yksittäisiä pieniä kesähommia. Juhannuksen vietän yksin kotona, toivottavasti en silti ihan yksin kumminkaan :) Mökillä aattelin kans ehkä piipahtaa. Ehkä mä nauran auringossa, koitan heittää talviturkin ja juoksen. Paljon. Pyöräilen myös. Ehkä mä tanssin vesisateessa, ajan skootterilla pimeillä kaupungin teillä ja valvon auringonnousuun. Kuullostaa kesältä.
Large

Large

Ja pyhänä lupauksena, lupaan, että kesällä tullaan blogissa näkeen aina vaan oma ottamia kuvia! Mua ihan hävettää laiminlyödä mun vauvakameraa näin...
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti