perjantai 17. toukokuuta 2013

Ei mulla muuta

Musta tuntuu että mä vihaan mun kroppaa.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti oppisit rakastamaan sun kroppaa just sellasena kun se on. En tiiä minkälainen tarina sun sairastumisen taustalla on, mutta sen tiedän kuinka sairastuminen saa pään sekasin. Muutama vuosi sitten söin yhtä huonosti kun sä ja vointikin oli sen mukainen, yritin laihduttaa mutta lopulta mun kroppa meni säästöliekille. Pikkuhiljaa tajusin, että jos haluan laihtua mun täytyy syödä. Nyt vuosia viisaampana oon saanu just semmosen vartalon kun oon halunnu ja se on ollu ainoastaan oikeen ruuan ansiota. Tää sun blogi sai mut muistaan kaiken sen minkä mä oon menettäny nuoruudestani vaan sen takia että sairastutin itteni syömishäiriöön, toivottavasti sä et joudu miettiin isompana samalla tavalla. Ollaan samassa koulussa mutta ei tunneta, silti toivon sulle kaikkee hyvää ja paljon voimia parantumiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauheesti ja nyt haluisin kovasti sut oppia tuntemaan! :c

      Poista