keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Postaus ilman päätä ja häntää.

Hymy. Nauru. Katse. Kaikki. 
Ihmisessä on monta osa-aluetta johon hullaantua.
Musiikkimaku. Luonne. Se hassu tapa höpöttää hermostuneena. 
Mä rakastun ihmisiin monesta syystä. Toisiin, mä rakastun kuten kaveriin voi rakastua; niistä tulee mulle uskottuja, parhaita ystäviä, joiden menetys olis sama kun itsensä tappaminen.
On poikkeuksia, jotka kuitenkin vie multa jalat alta vaan seisomalla vieressä. Joiden kanssa koko maailma on merkityksetöntä. Ja mua pelottaa joka sekunti, että se on katoavainen tunne, että mä nään unta.

Oon puhunut tämmöstä paskaa ties kuinka usein, mutta mun päässä ei nyt oikein muu pyöri. Mun keho on vuoristorata jota tunteet ajaa edestakaisin. Välillä päähän sattuu, kun järki puhuu mulle. Kuinka tyhmää on uskoa haaveisiin. Useimmiten, mä en kuuntele.

Huomenna alkaa parin päivän pääsiäisloma. Suuntaan Helsinkiin kera Laurin ja Tuulan, Pyry ja Einokin toivottavasti kohdataan. Nosturiin moshaamaan Turmion Kätilöiden tahtiin. Siinä tilanteessa  mä tunnen olevani ehkä vähän lähempänä normaalia ihmisistä.
Yöbussillahan me suunnistetaan takas ja yöunet alkaa mulla vasta lähempänä aamu seitsemää. Mä tiedän sen euforian kuitenkin olevan sen arvoista. En jaksais odottaa!

Tuli taas niin sekalaista settiä, että taidan viel lisätä loppuun mahdollisimman hämmentäviä kuvia, jotka ei liity mitenkään mihinkään. Siinä mää oon hyvä.
Tumblr_mk5rk7uto21r2t3k3o1_500_large
Tumblr_mk63uqy11v1s2jgl5o1_400_large
1877_506162136112113_611814044_n_large
Ehkä paras ikinä. Mäki haluun mun vauvalle tommosen!
Tumblr_mikalysmum1qlywy1o1_500_large
Matkakuume.... D: 
Huikeeta keskiviikkoo kaikille söpöille : 3

Ällöö. 

Iida<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti