maanantai 18. helmikuuta 2013

Viiskyt vitun kiloa

Se tuntuu niin pahalta. Vielä 30kiloa, mä pyydän. Eihän lopeteta kesken, eihän.

Mua oksettaa,yhä useammin. Jokainen vilkaisu peiliin saa mut löytämään uusia vikoja itsestäni. Liian pyöreät posket, liian suuri pää. Mielettömät reidet ja lantio. Ovestakaan en kohta mahdu. 40 kiloa, ei se voi olla liikaa.

Yhtenä aamuna mietin millasta olis lentää. Lentää painottomana, ikuisuuteen, pilviin asti. Millasta olis mennä vaatekauppaan ja tuntee itsensä kauniiks. Millasta olis löytää sopivat rintaliivit alle 40eurolla. Musta tuntuu,että sohvatkin lahoo mun alle. 50 kiloa on mun tavote.

Iida<3

20 kommenttia:

  1. Iida sä oot täydellinen just tollasena.

    VastaaPoista
  2. oot kaunein nainen kenet tiedän♥ Terv. Sofia

    VastaaPoista
  3. Mä oon paljo sua lyhyempi ja 55 kiloa. Häpeän itteeni koska mä oon heiveröinen ja nään mun kylkiluut selkeesti. Oon usein väsyny, yritän syödä hyvin mutten aina ehdi. 50 kiloa on aivan iian pieni paino, ja oot täydellinen just noin :)♥

    VastaaPoista
  4. IIDA. JÄRKI KÄTEEN! Pidätkö mua lihavana kanssa?? ARVAA MUN PAINONI.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en näe sitä lihavuutta kun itsessäni ja sä oot ihana,kaunis Julia. :(

      Poista
  5. Mä en oikeesti osaa sanoa noihin sun ajatuksiin mitään muuta, kun että on tosi hyvä että pääset nuorisopsykiatrisen puolelle hoitoon. Saat varmasti juuri sinulle oikeanlaista hoitoa, sillä ei kukaan blogikommentoija voi sun päätäsi kääntää. Sussa puhuu koko ajan sairaus, ja ihan liian vahvana.

    VastaaPoista
  6. Eiii!!! Iidaa!! Tiedät et kaikki rakastaa sua tollasena ainakin minä rakastan<3<3 Et saa aatella tollei! T. se eräs joka rakastaa sua yli kaiken<3 forever and always<3
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y4q5gtZO1-Q
    http://www.youtube.com/watch?v=yikzoM4tbfg

    VastaaPoista
  7. heeejj:) löysin sun blogin joskus syksyllä ja oon tätä lukenu jo monta kuukautta ja jotenki tää vaa kuuluu mun jokailtaiseen lukemiseeni. ystävänpäivän jälkee olin iha harmissani ku moneen päivään ei tullu postausta eikä se ollu ollenkaa sun tapaista:o mun on nii monesti pitäny kommentoia jotain mutta en oo jotenki aiemmin vielä onnistunu siinä mutta nytten oli pakko! oon löytäny susta nii paljo samoja asioita mitä mussa. aina semmosia pikkuasioita löydän sun teksteistä, mihi pystyn samaistuu iha sika hyvin. iha semmosiaki vaa just että oot syvällinen ja ahistun erittäin helposti, haluat psykologiksi, kynttilät kiehtoo, autat sun kavereita koska ne on kaikkikaikessa, nii määki. mulla saattaa olla iha huonosti itellä kaikki mutta teen kaikkeni että mun kavereilla ois parempi olla. musiikki tärkeäää, unelmointi, mää en muuta teekkää ku haaveile, ja siis kaikkia tomosia pikkuasioita mitkä on nii samanliasia kaikki mullaki. oon myös todella herkkä ja itken usein, niinku sääkin. mulla on kans tosi huono itsetunto, oon surullinen ja välillä naurattaa. weheart tekstit on parasta. mutta mullla oli joulun aikaa menossa huonompaan suuntaan kaikki, teki mieli kuihduttaa itteä ja jääädä jalkoihin. oli tosi ahdistavaa ja mustaki just tuntu että mun pää on iso, posket pyöreet, hiukset liian lyhyet ja muutenki näin itteni iha kauheena. olin nopeeta vauhtia menossa tuohon suuntaan. iha yhtäkkiä joskus havahduin. yhellä mun parhaimmistakavereista meni tila paaaljon huonommaksi ja näytti että se kuihtuu silmiin. hiukset alko hamppuuntua ja eiei se tuntu iha hirveeltä, ja erittäin pahalta se tuntu etenki musta koska mun piti nähä sen kuhtuvan vaikka kkuinka koitin auttaa. tajusin että jos mää jatkan tätä pitemmälle nii mun läheiset siitä kärsii enkä niille sitä halua:( sitte yhtäkkiä huomasin että ei liia laiha ookkaa kaunista, eikä paino tarkota yhtään mitään, oikeesti. mulle itellekki sillo kaverit sano että ei kannata tehä noi että loppu tommone ittensä mollaaminen, mutta kyllä mää ymmärän että jos joku sanoo että aattele noin, nii ei sitä voi vaa omassa päässään noin vaa muuttaa. mutta sillo mää lopetin sen ajatuksen kokonaa seinään. tää ei tarkota sitä ettenkö edelleenki haluais yrittää näyttää paremmalta, mutta en enää tee sitä väärällä tavalla. en enää jätä syömättä ja urheile hirveesti. urheilen edelleen kyllä todella paljon mutta syön myös kuusi kertaa päivässä terveellisesti ja herkkujakin saa nauttia. nyt ihanteenani on terve ja lihaksikas keho. syömättä jättäminen tekee kehosta vain heikon ja elimistö menee ns säästöliekille eikä silloin edes laihdu. oon tajunnu että vaa'asta näkee ainoastaan valheita, munki paino on kasvanu nimittäin mutta ainoostaan lihaksen ansiosta. ei kannata tuijotaa vaa'an lukemia koska ne saa vaa pahan mielen aikaseksi. iiida en tunne sua yhtää etkä sääkää kyllä mua mutta määä vaa nii kovasti toivoisin että sää pääsisisit tosta kaikesta eroon:( et oikeesti ansaitse tommosta kohtelua sun ajatuksilta koska oot ensinnäki tosi upea ja kaunis, ja ennenkaikkea oot sisältä nii ihanan olonen ihminen etkä mikään pinnallinen tyyppi. toivottavasti sääki vielä tajuat mikä on oikeesti kaunista ja jätät oman kiduttamisesi pois koksa tuota on nii kauheeta kuunnella:( just nuo kuinka paljon oksennat ja ahistut niii et säää ansaitse semmosta vaa paljo parempaa:( mää tiiän että sää onnistut peittoamaan tuon syömishäiriön ja ajatukset. mulla ei ollu vielä nii pahana mutta pääsin eroon, mutta se mun kaveriki on alkanu jo päästä eroon hyvää vauhtia vaikka sillä meni jo välillä tosi huonosti, kooksa seki tajus kuinka huonosti sillä ois voinu käyä ja melkein kävi jo. sori ku kauhea romaani tuli enkä halua mitenkää paasata mutta toivon vaa että ymmärtäisit tarpeeks ajoissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jatkuuu vielä:D (huh ku tuli pitkä)oon edelleen se sama syvällinen ja liiankin paljon miettivä ihminen, mutta nyt terveellinen ja paljon iloisempi kuin silloin. jos haluaa laihtua viakka ei kyllä ois tarvettakaan, mutta ei vaa pääse siitä ajatuksesta eroon millään, nii sitä ei kuitenkaan saa tehä epäterveellisesti kiduttamalla:( ooot täydellinen kyllä tommosena ja oon nii monesti saanu sulta apua mun omiin murheisiin ku oon voinu samaistua, vaikka et varmaan sitä uskokkaan. mää tiiän että onnistut pääsee pois tosta koska oot oikeesti tosi vahva ihminen ja jatkan edelleen sun jokapäiväistä seuraamista ja tiiät aina että mua ainaki kiinnostaa mitä sulle kuuluu! tsemppiä kauheesti u r gorgeous <3 :-)

      Poista
    2. pss. sori jos et saa mittää selvää tosta teksistä koska tuo on erittääin sekavaa mutta ehkä ajatus on tärkein:)

      Poista
    3. Ihanaa, että mulla on salainen vakituinen lukija, että sä jaksoit kommentoida!(: Et tiedäkkää kuinka hyvältä toi tuntui. Oot varmasti ihan mieletön ihminen, henkilöllisyyden saa paljastaa!

      Poista
  8. Hanibani oot tärkee, tiiä se. <3

    VastaaPoista