maanantai 4. helmikuuta 2013

Mä haluan olla täydellinen.

Mä yritän ihan kauhean kovasti olla täydellinen. Täydellinen juuri sulle, lukijalle. Mä yritän koko sieluni ja ruumiini voimin, mutta se on vaikeaa, enkä mä lupaa onnistua. Millainen on täydellinen nainen?
Kun käyttää sitä hakusanana, saa miljoonittain kuvia hyvin huolitelluista naisista, jotka ovat laihoja, sopusuhtaisia ja puolialasti. Sitä ihannetta tämä maailma pitää täydellisenä. Sitten  kysellään miksi nuorilla naisenaluilla on syömishäiriö.
Mä yritän niin kauhean kovasti saavuttaa sen onnellisuuden, jota en koe omistavani tässä kehossa, tässä ruumiissa. Mä haluan olla yksi täydellisistä.
Tumblr_mh5e47ses41s4o1e9o4_500_large
6efmkwe_large
Tumblr_mh2b4rrnoz1qk397uo1_500_large
Tumblr_maeyj1fg6j1qdehp6o1_500_large

Mä yritän niin kovasti olla täydellinen oppilas, täydellinen ystävä. Täydellinen nainen ja täydellinen tytär. Aina en vaan jaksa, minkä huomas tän aamun filosofian kokeessa. Täytin paperini 15 minuutissa, tarkistin ja poistuin paikalta vähin äänin. Eilen en jaksanut lukea.
Täydellisyyttä voi tavoitella, muttei saavuttaa. Niin mulle kerran eräs ystävä kertoi. Mutta mä aijon näyttää, että saavutan täydellisyyden, ainakin mulle riittävän sellaisen.



Iida<3















7 kommenttia:

  1. Mutta Iida sähän oon ihan täydellinen just tommosena!

    VastaaPoista
  2. Aina täydellisyyttä saa haluta, mutta kukaan ei ole täydellinen eikä saavuta sitä.

    VastaaPoista
  3. http://25.media.tumblr.com/8ed7b5c4cb655f9372a372b6b3d464bc/tumblr_mhdoisAVE71rijpbwo1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdo35nWlSZ1qc0zyfo1_250.jpg

    VastaaPoista
  4. Morjes Iida! Pidä mielessäsi, että täydellisyys on myös erittäin perspektiivinen asia. Ketään ei ole luotu täydelliseksi. Meitä ihmisolentoja ei vaan ole tarkoitettu täydellisyyteen ja olisi se virhe täydellisyytä tavoitella, vaikka jotkut meistä sitä yrittävätkin. Ihminen on täynnä vikoja ja se juuri meistä tekeekin ihmisen ja omanlaisesti kauniin sellaisen. Älä ota paineita sellaisesta asiasta, jota yhteiskunta väittää "täydelliseksi" sillä sitä ei ole. Pidä huolta itsestäsi!

    -Burak

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos mahtavasta kommentista toveri (: Yritän pitää huolta itsestäni.

      Poista