keskiviikko 5. joulukuuta 2012

The mess I made.


Tää kynttilä on tässä monen asian vuoksi. Osittain siksi, että tykkään kynttilöistä ja tälleen joulun alla niitä on oikein mukava poltella. Osittäin myös siksi, että ne saa mut rauhottumaan.
Mun mieli ja ajatukset ei jätä mua rauhaan kovinkaan usein. Varsinkaan sillon jos satun oleen yksin kotona, kipeänä, niinkuin oon nyt. Oon tänään leiponut, jotta voin kanavoida mun ajatukset enemmin kananmunan rikkomiseen, kun stressiin.  Mutta eihän sekään oo hyvä idea. Syömishäiriö ja leivontakulho ei vaan toimi. Joten, joulutorttujen ollessa uunissa täyttelin tota psykologilta saamaani mielialaläksyä. Mun tulis kirjata ylös kolme kertaa päivässä millanen fiilis mulla on, jotta voidaan tehdä jotain asialle.
Mutta illat saa mut aina yksinäisiks, oli millanen ilta tahansa. Sillon mua aina itkettää ja tuntuu, etten mä pärjää. Ehkä mä poltan tänä iltana pari kynttilää ja rauhotun. Tai ehkä lähden itsetutkiskelu reissuun Intiaan tai jotain. Selvitän, kuka mä oon ja mitä mä haluan. Ja miksei Jenny* mun päässä oo ikinä hiljaa.

Ps. Jenny esiintyi postauksessa Iida & Jenny, joten sinne siis, jos ette jo tiedä kuka hän on.

Iida<3

2 kommenttia:

  1. Kyllä tää tästä! Ei pieninkään muutos tapahdu kun pikku hiljaa. : 3 Sulla on tukijoukkoja vaikka millä mitalla. PS. ihana kynttiläkuva c:

    VastaaPoista