keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Terrible love...

527680_392248114179509_1168651184_n_large
Tumblr_ma7ne6yxtl1rg7siko1_500_large
Tumblr_m8i2rqimuv1rnjghxo1_500_large
Tän aamun tunnelmia- lyhyesti. Jostain syystä nää aamupostaukset houkuttelee mua, silloin kaikki ajatukset on vielä tuoreena mun päässä.
Tosin, sitten ajatuksia, jotka on sinne juurtunut tosi syvälle. Kuten tää, kyseisen postauksen sanoma. Nää juuret on vallannut mun mielen ja ajatuksen, enkä voi ajatella enään juuri muuta. Mitä syön, millon syön, mitä en syö, millon en syö...
Mutta, koska oon tottunut selviytyyn yksinään, niin oon päättänyt tänkin hoitaa siististi yksin loppuun. Harkitsinhan mää eilen sitä psykologia yms. mutta se on suurempi kynnys kun kuvittelin.
Pitäkää mua kuinka hulluna tahansa, se ei muuta enään mitään. Ei mua ihmisenä, eikä näitä ajatuksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti