torstai 11. lokakuuta 2012

Ranskalaisunelmaa

Aamuja muruset.
Koska mun ajatusmaailma on tällähetkellä enimmäkseen samankaltaista kun säätila, eli harmaata ja sateista, niin ajattelin kertoa tälleen pikasesti, että voisin kuvailla postausvideon illalla (: Joten tänä iltana, kaikki kuulolla!

Mulla on kauhea matkustuskuume. Perjantaiaamuna suuntana Tallinna, mutta ei se paljon lievitä. D: Haluaisin johonkin isoon kaupunkinkohteeseen kuten mm. Lontooseen, Nykiin tai Pariisiin <3 Ah, ois unelma! Oon kaivannu Ranskaan takas siitä asti kun kävin sielä ekan kerran kuus vuotta sitten.
Voisin hyvin kuvitella asuvani jossain taiteilija-ateljeessa, pienessä, ahtaassa ullakkohuoneessa. Sisällä leijailis tupakansavu ja musta kahvi, lakanat ois huulipunassa ja rahat aina loppu, mutta olisin onnellinen.
Koska oon lapsirakas, haluan jonain päivänä omiakin lapsia. Niitä en ehkä siellä ullakolla kasvattais. Voisin asua jollain esikaupunkialueella tai vaikka viinitilalla. Taideateljee, olisi paikka, josta kerrotaan lapsenlapsille ja lapsille pilke silmäkulmassa " Siellä mummi ja ukki asui nuoruutensa päivät.."

Tottakai asioilla on kääntöpuolia, kuten kansalaisuus-, vakuutus-, ja raha-asiat yleensäkkin. Laskut, puhelinliittymät, työt, kieliongelmat, koulutus...
Mutta noi asiat ei kuulu mun kuvitelmiin. Mun Pariisissa on aina viileän kaunis kevätilma ja aina varaa kahvikuppiin.
Aamun haaveilut on nyt haaveiltu, ruotsin tunti odottaa. Mutta tosiaan, olkaahan kuulolla illalla, jos saisin sitä videota aikaiseksi (:

Hyvää päivänjatkoa murut.
Ootte ihania <3
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti