tiistai 30. lokakuuta 2012

Non, je ne regrette rien.

Iltapäivää ihanat.
Mun kirjotusinto on hiipumassa nyt aivan täysin. Oon kirjottanu blogiin aikapaljon mun omia ajatuksia ja tunteita, mutta tällähetkellä niistäkään ei saa mitään järkevää irti. Jos pitäis jotain sanoa, niin tilanne ei oo muuttunu suuntaan eikä toiseen. Sellasina hetkinä, kun ajattelen, että joo kyllä mä vielä selviän ja pärjään, niin aina eteen tulee uus este, uus haaste, josta pitäis päästä. Tällähetkellä mulla ei oo mitään motivaatiota edes yrittää hilata persettäni uusien haasteiden yli.
Joten siis, blogin puolella voi valitettavasti ilmetä pientä hiljaiseloa. Katotaan mitä tulee viel tapahtumaan.
Mulla on kaikesta huolimatta ihanat ja valovoimaiset lukijat, kiitos siitä <3

Au revoir!
Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti