sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Alpen

Sunnuntaita (:

Tämmönen aika perus lagisunnuntai taas... Olin tosiaan Emmillä yötä, katottiin kolme leffaa, syötiin ja naurettiin. Jossain vaiheessa nukahdin, mutten tiedä mitä kello oli, varmaa lähempänä kolmea. Heräsin sitten  mulle hyvin epätyypilliseen aikaan, 12.00 ja hiivin ulos talosta 12.30 Emmin viel nukkuessa. Oli mahti-ihana ilta, pitkästä aikaa tommosta rentoa, eikä mitään ylimäärästä hoopoilua.
Lisään nyt muutaman kuvan ja yhden videonkin sain kuvattua. Noi on otettu kaikki alkuillasta, kun sitten yöllä oltiin jo sen verran edustavia, etten raaskinut raiskata kameraani semmosella kuvamateriaalilla :D

Pitemmittä puheitta asiaan:


Huomatkaa laadukas luukutuslista....

Nomnom

Epätarkkaa teinipeilaamista

Olin hilpeenä

Huomatkaa kärsivä ilme, tän siitä saa kun hengaa mun kanssa.



Sporttiset pojat ottakaa yhteyttä ;))

En tosiaan tiedä.

Meidän yhteiskuvat onnistuu aina niin hyvin, että toinen meistä on se, joka ei osaa edustaa. Tässä kuvassa mä vien ton tittelin.
Eli semmosta :D
Nyt meen lukemaan ruotsia ja ranskaa, ootte ihania.
Iida<3

2 kommenttia:

  1. Oot nii ihana<3 toi videooooooo!!! Oon edustava kyllä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite olet <3 Ja hahhaha oot aina edustuskunnossa ;)

      Poista