torstai 27. syyskuuta 2012

Yhteiskuntaoppia kahvilla

Perusoikeudet ja demokratia, tästä se lähtee...



Nomnom koe-eväitä

Tää vaatii nyt paljon kahvia...

Huomatkaa tassu mun reidellä, Kimi jakaa vertaistukea.

Mulla on maailman suloisin koekaveri! <3

En oo jaksanu oikee panostaa toho naaman laittoon .
Noniin heipsunkeipsun ja sillee. Tosiaan koeviikko virallisesti korkattu tänään musiikinkokeella. Nyt ei puhuta mistään laulu-tai soittokokeesta, vaan iha puhtaasti teoriasta. Omasta mielestä meni tosi hyvin, ainakin osasin vastata kaikkiin ja jopa suunnilleen oikein. Pitäis viel jostai löytää lukumotivaatiota huomiselle yhteiskuntaopin kokeelle....
Meillä on 18 esseeaihetta, jotka pitäis osata, kokeeseen tulee 3 ja 2 pitää tehdä.... Mun tuurin ja onnen huomioon ottaen, ne on todennäkösesti ne kaikista vaikeimmat, joista en osaa mitää... :D

Viinirypäleillä ja kahville pääsee onneks jo pitkälle. Mua vähä harmittaa, että meillä ei ollutkaan tänään valmistavaa tuntia yhteiskuntaopista, niinkun piti, sillä oisin saanu ehkä selkeyttä moniinkin asioihin. Päästiin siis musiikinkokeesta 10.00 ja lähdettiin porukalla kaupungille. Siellä sitte kierrettiin, Mäkkäri ja Leather Heaven läpi, matkattiin takas koululle, jossa oltiin 11.00 ja saatiin kuulla että valmistava tunti oli peruttu. Ei vituttanu :D

No, päästiinpähän aikasemmin ja nyt oonki kuluttanu aikani lukemalla.
Oon taas kirjottanu tätä blogia tässä 20 minuuttia. Ehkä pitäs mennä jatkamaan. Halauksia kaikille joilla on koeviikkoja, tää ei tunnu kivalta.
Ja halauksia niillekkin, jolla ei oo. Ihan vaan, koska läheisyys lämmittää : 33
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti