sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Yes sir

Oon nyt ihan kujalla...
Eilen en päässy kirjautuu sisään mun blogiin, koska en muistanu salasanaani. Tänään, mää vaan painoin tosta kirjaudu sisään-painikkeesta ja kas, mä oon taas täällä.

En kyllä vieläkään tiedä mun salasanaa, mutta njäh, pikkuvikoja :D
Eilen olin aamulla Roopen kanssa kahvilla. Oli tosi rentouttavaa nähdä sitä miestä, niin paras kuuntelija ja sain taas nauraa urakalla!
Käytiin toki UFFilla ja kaupoilla yleensäkkin, sitte mentiin Houselle venaileen sen tanssitunnin alkua (: Oli ihan huikeen hauskaa, vaikka näkeminen jäi tälläkertaa kovin lyhyeksi.

Tulin sitten sieltä kotiin, käytiin hakemassa äitin kanssa leffa ja karkkii, pidettii tyttöjen iltaa kun Eemeli oli iskällä (: semi virkistävää semmonen.
Leffana oli sitte Friends with Benefits= Vain seksiä.
Se oli semmonen aika perus romanttinen komedia, tykkäsin silti (: Juoni nyt oli vähä ennalta arvattava, tottakai, mutta tommoseen kategoriaan nähden oikein loistelias katseluelämys!

Mulla on taas ollu semi yksinäinen viikonloppu, jokainen mun kaveri melkeinpä katos Tampereen ulkopuolelle perjantaina. Ei se mitään, sillä viikolla on paljon ohjelmaa, samoin ensi viikonlopulle tulee oleen. Taino, en tiedä, mää aijon järkätä ohjelmaa ens viikonlopulle! :---------D

Meidän pihassa oli eilen kokopäivän tommonen pikkupupu, voi eii : 33

Tykkään näistä teinipeileistä. :D Häpeällistä

Kimi nauttii kun kuvaan sitä. Kattokaa nyt tota hymyä.

Mun uudet rakkaushousut <3
Sain tosiaan toissapäivänä postimyynnistä noi pinkit farkut ja oon nyt in lööv <3
Oon jo pitkään kattellu värillisiä farkkuja, mutta ei oo tullu hyviä vastaan. Pinkki ei ollu värivaihtoehtona se ykkönen, mutta koska kokotaulukko ja mun hitaus ei antanut paljookaan vaihtoehtoja niin nyt on pinkit :D
Mutta ei se maailmaa kaada, ihan sulonen väri on (--:

Kirjottelen varmaan illalla lisää, koitan selvittää sitä salasanaa jotta ei käy kuten eilen....
Have a nice sunday <3
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti