sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Me rakastamme...

Donttalkaboutinnerbeautyw_5054e1719606ee6501b7eadc_large
"Ehkä sä et sais minkäänlaista huomioita ilman sun rintoja"

Ehkä.
Naiset menee leikkauttaan rintansa suuremmiks saadakseen huomiota. Mä toivon, että välillä mussa kiinnitettäs huomiota johonkin muuhun.
Mä oon aina ollu ylpee mun rinnoista, siitä, että näytän naiselta. Mun kaksoset saa osakseen paljon positiivista huomiota ja läpänheittoa, esim. Tuulalta ( :D )  Mutta ei niiden kanssa eläminen aina oo helppoo. Naiset, joilla on suuret rinnat tai hyvännäkönen takapuoli saa väistämättä myös paljon huonoa huomiota. Niin määkin.

Se miltä näyttää ulkoisesti, ei oo aina omissa käsissä. Ulkonäköö voi muokata, mutta se, minkä näkösiks me synnytään ei oo meidän vika. Mä synnyin tähän geeniin, mun rinnat vaan on kookkaat.
Toi kuva on tässä siks, että mun mielestä toi lause kiteyttää sen, miten ei sais ajatella. Mun mielestä sisäinen kauneus on se mikä ratkaisee, vaikka mun rinnat tod.näk on isommat kun mun aivot.
Hulvatonta.

Mä rakastan mun rintoja, mutta se ei tarkota, etteikö mussa olis mitään muuta.
Kattokaa joskus asioita laitojen ulkopuolelta (:

Ajatuksia sunnuntaihin
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti