keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Koulumotivaatio, haloo!

Tänään on ollut tosi, tosi väsynyt päivä.
En oo jaksanut keskittyä oikeen millään tunnilla, kaikki puheet on menny toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Aivojen vireystaso laskenu ihan hälyttävälle tasolle.
Nukun yöni huonosti, syön huonosti ja mä vaan elän huonosti :D
Tänään oon menny koko päivän parin kahvikupin, banaanin ja yhen lämpösen ruuan voimalla.
Kuullostaa paljolta.

Päätin olla ottamatta stressiä koulusta, ja niin tosiaan kävi. En ota stressiä, eli en myöskään saa pidettyä mun mielenkiintoa yllä. Pitää ryhdistäytyä, etsiä kadotettu selkäranka.
Oon muuttanu mun lukujärjestystä ainakin 10 kertaa, ja nyt vihdoin sain sen tehtyä valmiiks. Ykkösvuodesta tulee rankka, suurinosa pakollisista aineista on nyt ujutettu ovelasti sinne lukujärjestykseen. Musiikkilinja, mutta musiikki jää nyt aikalailla kakkoseks.
Oon koittanut muuttaa mun asenteita tähä koulunkäyntiin ja aineisiin, pakko ne kemian ja fysiikan kurssit on suorittaa. Asennemuutos ei vaan tapahdu. Tiedän olevani huono, miksi yrittää uskotella muuta.

Tämmöstä liibalaaba juttua tulin kirjottelun puutteessa vääntämään. Meen viikonloppuna Tuulalle, joten koitan sitten kuvailla ja tehdä kaveripostausta sunnuntaina (:
Oon siirtäny ja lykännyt kaikkea mahdollista. Itseäni, ystäviä ja kameraa.
Ehkä mulla on nyt aikaa korjata ne asiat.

Ps. Jos löytyy vapaaehtosia hieroon mun hartioita, saa ilmottautua, niskajumitukset ei tunnu kivalta :(

Love u all
Iida <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti