lauantai 22. syyskuuta 2012

Haaveissani...

Rakkauden täyteistä lauantaita :)

Vaikka elämässä on edelleen kaikki sekaisin, mulla on tänään tosi rauhallinen olo. Tän päivän ohjelmistoon kuuluu vaatekaapin siivousta (tulevaa Tallinnan-matkaa silmällä pitäen) ja leffailtaa :) Mennään mamman ja Taikun kanssa kattomaan Puhdistus ja syömäänkin! Odotan innolla, traileri vaikutti ainakin hyvältä :)

Koska mulla on tylsä elämä, enkä juurikaan oo kameraani esiin kaivanut, ajattelin koota tähän kuvia asioista, joita mun pitäs syksyn mittaan hankkia/saada
Aika perus tämmönen, mutta kunhan nyt tylsyyttäni... :D
Maiharitakki! Haluun niin tommosen, saa nyt nähä mitä keksin.
Y_large
Tässä kuvassa lähes kaikki ois tervetullutta, mutta nudekorkkarit ois aika jees <3
Y_large
Pipo, kengät ja neule <3
Tumblr_m1lzmp7qdx1qe49wpo1_500_large
Noi kengät! Kummatkin! Oon hulluna kenkiin, tosin sain just uudet maiharit, joten ehkä mä lykkään näitä viel vuodella...

Tämmönen Samsung Galaxy S2 ois toivelistalla jouluks : 3 Hyvältä näyttää!






Noniin, tässäpä sitten näitä. Oon koko aamun ollu iha höpönä, juonu kahvia ja kuunnellu Disneyn leffoista lauluja. Oikeesti, oon rakastunut niihin uudelleen, kaikkien lapsuusvuosien jälkeen. 
Jaanpas teillekin muutaman, ahkerimmin luukutetuimman. Kirjottelen illemmalla jotain vähän syvällisempää, ideoita saa oikeesti yhä antaa. Toteutan nyt lähiaikoina mieluiten sellasia " ei niin vaativia" sillä, mulla tosiaan alkaa tässä se koeviikko niin ei oo kauheesti aikaa kirjotella mitään super postauksia. 

Love u all
Iida<3


2 kommenttia:

  1. Itellekkin oli noi nudet korkkarit tai jotkut muut kengät tervetulleet :D musta on kans alkanu tuleen kenkien perään kuolaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, älä :D Jos ois rahaa niin ostaisin vaan kenkiä, vaan kun Suomen säätilat on joskus vähän näitä hankitoja vastaan

      Poista