lauantai 22. syyskuuta 2012

Angel of music

Tulin viel illan ratoksi kirjottelemaan. Kävin tosiaan leffassa kattomassa Puhdistuksen ja täytyy sanoo, että ylitti kyllä odotukset täydellisesti...
Ahdistavin leffakokemus ikinä. Kirja on ahdistava, henkisesti rankka lukea, mutta toi leffa.. Se oli vähintään yhtä paha. Yleensä käy niin, että kun kirjasta tehdään leffa, se harvoin onnistuu hyvin.
Paras suomalainen leffa mitä oon nähny, ohjaaja ja näyttelijät tehny mahtavaa työtä.
Salista poistuttaessa oli maha sekasin ja teki mieli oksentaa. Tiedän olevani herkkä ihminen ,mutta äidillä oli samanlainen olotila, joten ei tää pelkästään musta johtunut.

Suosittelen silti kirjaa, sekä leffaa, mahtavia molemmat, mutta vaatii ehdottomasti jonkinasteista henkistä kovuutta. Nyt oon kuunnellu tosi paljon leffoista ja musikaaleista tuttuja biisejä, tällä hetkellä menossa Phantom of the Opera.

Oon edelleen henkisellä tasolla todella sekaisin, ties mistä. Huomenna alkaa vasta ne haasteet, yhteiskuntaopin kirjotelma pitäis tehdä, ja kokeisiin lukua alotella. Mua ei ens viikonloppuna varmaan tavoita kun kotoa kirjan äärestä. Kyllä tää tästä helpottaa ja hei, lukujärjestyksetkin vaihtuu. Vuorossa on kivempia aineita mm. yhtyelaulua, ranskaa, kuvista ja ruotsia.
Mua väsyttää aivan kauheasti, mutta pelkään näkeväni vaan painajaisia, joten joskos viel hetken tääl sinnittelisin hereillä.
Tähän loppuun viel pari kappaletta kyseisestä musikaalista, enjoy!

Love u all
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti