keskiviikko 1. elokuuta 2012

Tallinnan ostoksia :)

Heijsan :)
Vihdoinkin saan tän aikaiseksi! :D
Eihän siitä reissusta oo onneks kun kaksi ja puoli viikkoa....
No mutta pitemmittä puheitta asiaan:

Turkoosi silkkitoppi, Mojito
Alennuksella 17,95

Pillifarkut, Vila
22,90


WESC:n huppari, katukauppa
30 euroa, mutta mulle vain 20e ;D

Mentos, Laiva
2,50 kpl


Sensai-kuituripsari, Laiva
30,00

Noin :) Elikkä aivan järjettömästi en mitään ostanut, mutta kuten huomaa, sitä rahaa kului silti...
Kuvasta puuttuu yksi t-paita, samaa väriä kun toppi ja samasta kaupastakin vielä :) Kuvaa ei tullut, sillä paita on eksynyt pyykkikoneen syövereihin, mutta hintaa sillä oli alennuksineen 12.85

Kaikki ostokset tuli jollain tapaa tarpeeseen. Uusia farkkuja oon kattellu jo pitkään ,vanhat kun on tupanneet kaikki hajoon... Myös uusi umpihuppari on ollut jo hakusessa, mutta semmosta oikeenlaista ei oo tullut viel vastaan, ennen tätä reissua.
Paitoja tarvii aina (okei uskottelen näin vaan itelleni) mutta toi toppi on tosi mukava päällä, ei kiristä ja tarpeen vaatiessa tosi juhlava kankaan ansiosta :)
Karkit meni kavereille (niitä siis oli enemmänkin kun noi muttakun oon antanut ne jo pois)
Kuituripsaria oon jo kauan halunnu testata. Ensin olin etsimässä  jotain halvempaa versiota, mutta koska sain oivallisen myyntipuheen (kuolattavan kuumalta mieheltä, uskokaa tai älkää) niin sitten sorruin noinkin tyyriiseen ostokseen. Se on kuitenkin täyttänyt aikalailla odotukset + se ei leviä tai lähde vedestä, ellei veden lämpötila ole +38 tai yli. Eli siis kuten mulle luvattiin itkun ja uinnin kestävä tuote ;D

Tähän loppuun viel biisi, joka mulle eilen linkattiin. Rakastuin ihan heti sanoihin ja sitten melodiaan. Kuvaa myös tätä tilannetta aika pitkälti nytten....
Iida<3
P.s Tuli aikamoinen massapostaus nytten, mutta koittakaa kestää, huomenna tai illalla linja palautuu normaaliksi ;D

2 kommenttia: