lauantai 25. elokuuta 2012

Olet mikä olet, sille et voi yhtään mitään

Heipsun muruset :)

Heräsin tänä aamuna ihan luonnottoman aikasin. Oikeesti. 07.30
Menin nukkuun illalla öööö yhen aikaa?

No mutta koska mun yöunet jäi selkeesti vähäisiksi niin aloin siivoileen. Sain kauheen inspiraation vaihtaa mun huoneen järjestystä ja  nyt sitte imuri surisee ja tavarat lentää :D
Mutta joo, oli mulla asiaaki. Koska oon saanu tässä ajanmittaa uusia lukijoita, niin aattelin päivitellä vähä mun henkilötietoja tänne, ettei tarvii kelata sinne ekaan postaukseen asti ja sillee.

Eli siis:
Mun kokonimi on Iida Jenny Marquerite. En oikeesti tiedä mistä toi nimi tulee, mutta meidän suvun molemmat puolet on lähtöisin Ruotsista että kai sillä on jotain tekemistä asian kanssa. :D Oon syntynyt karkauspäivänä -96 ja oon horoskoopiltani Kalat mikä kertooki mun luonteesta sitten kaiken oleellisen. Tässä linkki mistä luonnekuvauksen voi lukee, kun en jaksa selostaa sitä :D http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/ennustaja/horoskoopit/kalat---/2010/01/1040444

Mää asun Annalassa, mun kanssa tääl asuu äiti ja pikkuveli, sekä maailman sulosin isopieni kisu jolla on jalkafetissi mun jalkoihin <333
Mä käyn koulua Hatanpään lukion musiikkilinjalla, alotin siel tosiaan tänä syksynä (: Oon saanu jo paljon kavereita ja tykkään olla siellä, jee!

Mulla ei oo poikaystävää, eikä tyttöystävää ( sitä ei kyllä tuukkaan) :D Mutta mulla on paljon kavereita ja ystäviä, joita rakastan sitten suurella sydämellä ja omistan ajastani kaiken liikenevän niille. Mulla on yks paras kaveri, oon tuntenu Emmin iha vauvasta asti, mutta en mää muuten luokittele mun kavereita mitenkää tärkeysjärjestykseen.

Öööö mitäs sitten... Joo, no kuuntelen musiikkia tosi paljo laidasta laitaan sillee hevistä poppiin ja reggaesta klassiseen Kuullostanee hassulta, mutta joo :--)) Soitan kitaraa ja laulan tosi paljon, syön/juon vaan luomumaitoo ja jugurttia (uskokaa tai älkää, mä kirjotan jugurtti) terveydellisistä syistä, sillä mulle ilmeni maitoherkkyys nyt kesän aikana :D Tää oli siis aivan pakko kertoo tänne!

Oon sisäisesti ihan ybertyttömäinen. Tykkään kaikista semmosista söpöistä ja kauniista jutuista kuten sateenkaarista, saippuakuplista, timanteista, hienoista kahveista (vaikken niitä paljon saakkaa juoda enää :c) shoppailusta, meikkaamisesta, korkokengistä yms. ihan sikana :D Mutta on mussa toinenkin puoli, joka rakastaa moottoripyöriä, tatuointeja, lävistyksiä, pitkätukkasia miehiä ja sellasta kunnon badboy-meininkiä.

Pelkään kuollakseni ötököitä ja mulla on hämähäkkifobia. Ujona ihmisenä silti mielummin tapan ampiaisen väkijoukon keskellä kun rupeen kiljuun hysteerisenä. Mulla on myös tietynlainen ihmiskammo, sillä tuppaan saamaan aina yksin ollessani melko epämieluista seuraa. Luen paljon, ja Cosmopolitan on ainoo oikee naistenlehti tässä maailmassa <3 ;D

En tiiä jäikö jotai olennaista kertomatta, mutta jos haluutte voitte lukee ekan postauksen minkä oon tehny ja sitten oisko toinen vai kolmas, missä kerron sitten laajemmin itestäni (:
Nyt meen jatkaan siivousta höpsöt <3
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti