perjantai 24. elokuuta 2012

Luovuus kukkii pimeissä illoissa

Maumau :)

Tulin viel höpiseen tänne omiani. Mulla on kauhee tarve terapisoida itteeni kirjottamalla tänne, nyt tajuan miks mun blogia ei lueta :---D
Mulla on ollut ehkä vauhdittomin perjantai ikinä. Kirjaimellisesti. Tai no, kai se lasketaan vauhdiks kun laskettelin perseelläni meidän portaat alas.
Se ei ollu suunnitelmis, mutta tulipahan tehtyä. 

Mä olin kauheen motivoitunu viel iltapäivällä, suunnittelin miten teen jonku vuoden suursiivouksen ja alottelen mun YH:n viikkokatsaus tehtävää, joka pitää olla tehty jakson lopussa. Mutta mites kävi.
Nukuin päikkärit.

Kävin mää kaupassa ostamassa maitoa, koska meidän taloudessa kaikki juo eri maitoo ja mun sattu oleen loppu.
Tääkin oli aivan supertärkee info tänne. Arvostan itteäni. Viel kuudenkymmenen vuoden päästä oon sillee: " Jes hyvä Iida, olit niin sanalahjakas ja luova nuorempana" 

Ainii toi banneri :D Joo mää koitan muokkailla sitä kun kerkeen ja saan sopivia kivoja kuvatuksia sinne, nyt saatte kattella mun tyylikästä profiilia siihen asti!

Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti