tiistai 28. elokuuta 2012

Love is too strong for me.

Oon tässä pienen ajan kuluessa huomannut yhden asian.
Älä rakastu.
Älä anna kenenkään rakastua suhun.
Älä ees kiinny ihmisiin.
Se sattuu aivan vitusti. 

Oon onnistunut tekee päinvastoi miljoonia kertoja. Nyt se riitti.
Rakkaus sen jokaisessa muodossa, on käsitteenä mulle liian vahva En pärjää sitä vastaan. 
Vaikka mää haluisin, en voi kuitenkaan lopettaa sitä. Koitan vaan opetella kontrollia. Kultaista keskitietä.
Ihmisissä on valtavia eroja, ja oon päästäny lähelleni ne kaikkein vaikeimmat. Ne, kestä en eläissäni pysty luopumaan kokonaan, ne jotka vaikuttaa mun sydämessä eniten, jotka saa mut täriseen. Fyysisesti ja henkisesti.
Mä kasvatan itelleni suojan. Kuoren, jonka läpi kukaan ei tuu enää pääseen. Oon huono tommosessa, tiedän, mutta mää yritän.
Ei ihminen kestä ihan kaikkea. 

Rakkaus on mielettömän ihana asia. Se ei vaan sovi kaikille. Tajusin olevai yksi niistä.
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti