lauantai 4. elokuuta 2012

Ikävä.

Iltaa :)
Noniin, huhhu, taas on erästä sukulointia selvitty pistein 7-0.
Eiliset ruotsin pikkuserkut tosiaan lähti tänään kotiin Porvooseen, sitten mentiinkin mun serkkujen yhteisynttäreille ja illalla täällä käväsi viel äitin kummilapsi vanhempineen Turusta. :) Tosin, sillon en itse ollut paikalla.

Oon nyt vakaasti sitä mieltä että musta tulee tunne-elämän boikotoija. Ihmissuhteet, varsinkin vastakkaiseen sukupuoleen, ei todellakaan oo mua varten... Teen kaiken väärin, en osaa ajottaa mun sanomisia oikeeseen aikaan yms. muuta vastaavaa.
Joten jos nyt ottaisin asiasta aikalailla lomaa... Oisin vaan iha ittekseni jonkun aikaa.
En halua aiheuttaa enää väärinkäsityksiä mun viallisen tunne-elämän takia, enkä haluu olla taas se jonka sydän särjetään.
Ei rakastuminen oo kiva juttu vaikka kaikki niin luulee.

Eipä mulla sen tärkeempää, nukkukaas hyvin, jos nukutte... :D
Iida<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti