perjantai 29. kesäkuuta 2012

My thing

Noniin, tää on sitten ensimmäinen postaus :)
En ole ennen harrastanut blogin pitämistä, joten antakaa anteeksi kaikki virheet ja pienet puutteet joita voi sattua. 
Oma ottamia kuvia ei nyt ole tiedossa hetkeen, johtuen teknisistä ongelmista, joten suottehan anteeksi. Koitan kirjoitella mahdollisimman usein, ainakin kerran viikossa :) 
Nyt kerron vähän ittestäni niille jotka ei mua vielä tunne.

Eli, oon 16-vuotta täyttänyt tyttö Tampereelta. Aloitan syksyn tullen opiskelut Tampereella Hatanpään lukiossa ja musiikkilinjalla. Oon innoissani, sillä se oli mun ensimmäinen hakutoive ja sinne oikeasti haluan! 
Oon harrastanu kitaran soittoa 6-vuotta ja tykkään kovasti laulaa. Kävin ylä-asteeni kuvispainotteisella luokalla, Tammerkosken koulussa, josta olen saanut elinikäisiä ystäviä :)
Mulla on poikaystävä jonka kanssa oon seurustellu nyt 7 kuukautta. 
Asun Annalassa äitini ja pikkuveljeni kanssa. Mun iskä asuu tällä hetkellä vielä Tampereen keskustassa, mutta muuttaa lähiaikoina Nekalaan (niinpä...) :D
Tykkään kirjottamisesta, joten ehkä se on suurin syy miksi perustin blogin. En nyt keksi mitään, mitä itsestäni  voisin vielä kertoa joten kysyä saa :) 

Iida <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti