maanantai 24. maaliskuuta 2014

Mitä mä haluan?

Se on aika pysäyttävää kun joku kysyy sulta että mitä sä haluat.
Mitä sä haluat tehdä. Mitä sä haluat sun elämältä.
Mitä sä haluat aamupalaksi tai minne sä haluat mennä.
Joillekkin ihmisille nää kysymykset on helppoja.
Ne tietää minne ne on menossa. Ne tietää mitä ne haluaa, minkä kahvin ne haluaa tilata tai mitä lajia omenaa ne haluaa ostaa. Mulle tämmöset kysymykset on ahdistavia.
Mä haluaisin aamiaiseksi kupin kahvia. Mutta mitä sä haluat syödä? Syödä? En mitään. Kahvi riittää. 
Mä haluan mennä lentokoneeseen ja lentää jonnekkin missä en tunne ketään. Alottaa vaikka ihan alusta. Mutta haluutko sä mennä huomenna elokuviin? Tai haluutko lähteä nyt ulos? Jaa. En mä tiedä. Haluan mennä sinne minne säkin. 

Mä en tiedä mitä mä haluan. En tiedä mitä mä haluan nyt, miten voin siis tietää mitä haluan kymmenen vuoden päästä. Tai mitä haluan huomenna aamiaiseksi. Kahvi on ihan okei. Ei mulla oo ruokahalua useinkaan kello 7.00 aamulla. Mä en osaa kuunnella itteeni. Haluan punaiset hiukset ja tatuointeja. Haluun venyttää mun korvia. Mutta mitä mä haluun mun elämältä? Mitä mä haluan tehdä? Millanen mä haluan olla?
Mitä?

Iida<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti