torstai 19. syyskuuta 2013

I left because you never ask me to stay

Kaikilla on varmasti ihminen jota ei tuu ikinä unohtamaan.
Sellanen henkilö, joka on aina läsnä sun elämässä tavalla tai toisella.
Ihminen, jonka kanssa haluat viettää mahdollisimman paljon aikaa, joka on sulle tärkeempää kun mikään muu.
Hän saattaa olla se lähin uskottu, jolle uskaltaa kertoa kaiken. Joka ei tuomitse.
Hän saattaa olla se, kenen kanssa mieluiten lahnaa tylsät sunnuntait.
Hän saattaa olla paras ystävä. Sun syntymätön sisko, kaikista tärkein ystävä.
Ootte olleet kavereita pienistä asti, vannoneet ties mitä verivaloja. Ei sulla oo elämälle syytä ilman tätä henkilöä.
Mä uskon, että teillä kaikilla on tälläinen henkilö mielessä just nyt. Niin on mullakin. Mutta mun elämän tärkein on ehkä unohtanut mut. Ehkä se miettii mua, kun lukee tätä. Kyllä se lukee, ainakin uskon niin.
Kyllä se tietää olevansa aina mun ykköstyttö, vaikkei siltä oo aikoihin tuntunutkaan.
Ennen me oltiin yksi. Ajateltiin suunnilleen yhdessä, mikä näky tekemisissäkin sitten joskus.
Ennen vietettiin aikaa yhdessä useita kertoja viikossa. Sitten useita kertoja kuukaudessa.
Nyt mä näin sen viimeks kuukausi sitten.
Sattuu.
Miten joku, joka on sulle elämääkin tärkeempää voi noin vaan jäädä taakse? Miten soittaminen alkaa tuntuu vaikeelta. Miten alkaa tuntua ettei sua haluta enää sen toisen elämään. Sä et kuulu uusiin piireihin.
Mä toivon, että ehkä tän tekstin luettuaan se muistaa mutkin. Mutta en mä ole katkera, jos niin ei käy.
Meillä on paljon yhteisiä muistoja. Se kulkee mun mukana, tavalla tai toisella.
Likes | Tumblr
:/
:/

Iida<3

8 kommenttia:

  1. Vau... Tämä teksti sai mut aikalailla miettimään omaa elämääni ja omaa kaltaista tilannetta. Valitettava totuus on se, että elämä on juna joka kolistaa täysiä eteenpäin ja siitä vaan pitää pitää kiinni. Valitettavasti kaikki eivät aina pysty pitämään kiinni sun junastas ja tippuvat kyydissä jossain pysäkillä. Toivoisi, että näin ei kävisi, mutta sille vaan ei voi mitään. Sympatiani sulle ja tsemppiä.

    VastaaPoista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=PeH9n1JcINo <3 älä luulekkaa et koskaan unohtaisin sua!!!<3<3

    VastaaPoista
  3. Mutta muista aina että: bros before rose, but rose before overdose.

    VastaaPoista