torstai 12. syyskuuta 2013

Anna mulle ne vastaukset

Ajatustenlukutaito vai tulevaisuuteen näkeminen? 
- Tulevaisuuteen näkeminen, koska sitten voisin mun omilla valinnoilla muuttaa sitä näkymää, jos se olis jollain tavalla epämieluisa. Enkä haluais aina ehkä tietää mitä muut musta ajattelee, esim. kun kulkisin jonkun ohi niin ois kauheeta kuulla miten niitten päässä menee se mantra: "hyi vittu toi on ruma muija, miks se on tossa" :D

Päivä ilman peiliä vai päivä ilman kelloa? 
- Päivä ilman kelloa, koska sitten kaikilla ei olis niin kiire ja elämä ei pyöris vaan kellon ympärillä. Oon niin turhamainen akka, että tarviin sen peilin :D

Kumpi olisit: Hevonen jolla on raskas työ, vai sika joka löllyttelee mudassa? 
- Hevonen, koska sitten mä olisin jollain tavalla höydyksi, kun taas sikana mä päätyisin kumminkin ruuaksi :D

Aikaisin kouluun ja aikaisin pois vai myöhään kouluun ja myöhään pois? 
- Aikaisin kouluun, koska oon aika aamuvirkku ja musta ois myös kiva päästä aiemmin pois kun vasta joskus kuudelta illalla.

Jos olisi pakko niin menisitkö ajassa eteenpäin vai taaksepäin 10.vuotta? 
- Taaksepäin tietty, koska elämä on muutenkin lyhyt, joten miksi pätkästä sitä kymmenellä vuodella lyhyemmäks?

Keskiaika vai nykyaika? 
- Keskiaika siinä suhteessa että ihmisten elämä meni aikalailla vuodenaikojen ehdoilla, ja jos halusit jutella jonkun kanssa, sen luo piti kävellä. Toisaalta, sillon riehu ties mitä tauteja joita ei voitu parantaa ja oli muutenki erilaisia pulatiloja. Joten ehkä kumminkin nykyaika.

Olisitko mielummin julkkis vai rikas? 
- Rikas julkkis ;) Ei vaan, mielummin rikas koska sitten mua ei seurattais ja väijyttäis eikä kaikki mun tekemiset päätyis Seiskaan.... Sitäpaitsi, voisin lahjottaa rahaa köyhille ilman että sitä pidettäis mainostemppuna tai vaan koska mun oletettais tekevän niin. Toisaalta, jokainen multimiljodööri on jollain tasolla julkisuuden henkilö eli se päätyis tohon mitä alussa sanoin: rikas julkkis.

Köyhille rahaa vai itselle? 
- Riippuis summasta. Ei mua haittais luovuttaa joku parikymppiä vaikka naisten koulutuksen vuoksi, mutta jos voittaisin lotossa 20 miljoonaa nii kyllä mä ne ite pitäisin. Vaikka siitä voisinkin pari sataa antaa sit hyväntekeväisyyteen :D
Kumpaa tarvitset enemmän kuuloa vai näköä? 
- Voisin jotenkin ehkä elää kuurona, mutta en mitenkään ilman näköä. Musta olis kauheeta olla ihan pimeessä ja en vois ikinä nauttia enää mistää kunnolla. Henk.kohtanen mielipide :)

Kumman voiman ottaisit: juokseminen 100km/h vai lentäminen 100km/h? 
- Lentämisen koska hei, dude, lentävä ihminen?? Ja koska juoksua voi aina reenata, mutta lentämistä ei koska se sotii kaikkia fysiikan lajeja vastaan.
-
Miten haluat että suhun tullaan tutustumaan? 
- Sillai kun ite haluaa tulla. Jos on niin rohkee, että uskaltaa tulla kasvotusten juttelee nii siitä vaan, mutta en ite siihen pystyis, joten ei mua haittaa joku tutustumisyritys netin kautta :)

Omia riparimuistoja? 
- Ei ihmeellisiä. Mun mielestä riparia hehkutettiin ehkä vähä enemmän, mitä ois pitänyt, koska ei se viikko loppujen lopuks jättäny jälkeensä oikeastaan mitään. Oli kauheen kuuma kokoajan, kesän kuumimpia viikkoja sillon.

To 3 kuumimmat julkkismiehet?
- Tähän on tasan yks vastaus; Johnny Depp, Johnny Depp ja Johnny Depp

Top 3 kauneimmat julkkisnaiset? 
- Mediassa esiintyy nii paljon leikeltyjä ja photoshopattuja naisia, mutta mm. Tyra Banks, Beyonce ja Kat von D

Lempi lastenohjelma? 
- Muumit on klassikko, mutta sitä ei vissiin näytetä enää telkkarissa? Chugginton on kans hyvä! :D Siinä on junia ja yks niistä osaa lentää ja sen nimi on Supertuksu! (oh god oon nii hävettävä)

Untitled

Tumblr
Many Faces | via Facebook
Love ♡ | via Facebook

Iida<3

2 kommenttia:

  1. En pystyny lukeen postausta edes puoliväliin, koska tekstinväri & pohjaväri ei sovi yhteen. Tarkoitan siis tuolla ettei sovi yhteen kohdallani, että silmät tulee kipeäksi & tekstiä on värivalintojen takia vaikea lukea. :(

    VastaaPoista